خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی:

حذف حریم صنفی موجب رقابت ناسالم در فضای کسب و کار شده است/ می‌توانیم صادرات بیشتری داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۷۹۶

علی بهرمند گفت: می‌توانیم صادرات بیشتری داشته باشیم و سهم بیشتری از چرخه اقتصادی کشور و ارزآوری را بر عهده بگیریم.

علی بهرمند رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروش و کافه قنادی در گفت‌وگو  با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات گفت: واحدهای تولید شیرینی امسال با توان بیشتری در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران شرکت داشتند.

در این نمایشگاه که شانزدهمین دوره برگزاری آن برگزار شد حدود 400 غرفه دار حضورداشتند.

وی با بیان این که تولیدکنندگان در این زمینه پتانسیل و ظرفیت بالایی دارند افزود: می‌توانیم صادرات بیشتری داشته باشیم و  سهم بیشتری از  چرخه اقتصادی کشور و ارزآوری را بر عهده بگیریم.

وی تصریح کرد: کیفیت بالا، سرعت عمل، تازگی و مرغوب بودن مواد غذایی  مهم ترین عوامل رشد و توسعه در این صنف است.

بهرمند در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به مطالبه اصلی صنف قنادان در زمینه حریم صنفی گفت: حذف حریم صنفی موجب رقابت ناسالم در فضای کسب و کار شده است و با توجه به اشراف وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت به امور تجارت؛ امیدوار هستیم قانون حریم صنفی مجددا در محیط کسب وکار اجرا شود.

وی ادامه داد: معرفی آخرین دستاوردهای داخلی و خارجی این صنعت، تبادل اطلاعات شرکت‌های داخلی و خارجی، جذب سرمایه‌گذاری، رونق تولید، توسعه صادرات، معرفی منابع انسانی، اشتغالزایی و تبلیغات و آگاهی بخشی به بازدیدکنندگان از مهم‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات بوده است.

وی در پایان گفت: از مسئولین درخواست حمایت بیشتر داریم چون توانمندی ما در این صنف چشمگیر است و می‌توانیم ارزآوری خوبی برای کشور داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز