خبرگزاری کار ایران

تهران میزبان هفدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۴۰۳

‎هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی رنگ و رزین و پوشش های صنعتی،مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری از چهار دهم لغایت هفدهم مهر ماه به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش می یابد.

‎به گزارش ایلنا،  این نمایشگاه بعنوان بزرگترین  رویداد سالیانه حوزه صنعت رنگ و رزین به شمار می رود  به طوری که  در این نمایشگاه اکثر برندهای مطرح و صادراتی حضور پر رنگی خواهند داشت.

‎براساس این گزارش این نمایشگاه با مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و به همت  مجموعه بانیان امید   برگزار خواهد شد.

‎در این نمایشگاه 260 تولید کننده داخلی  و 140 شرکت خارجی از کشور های فرانسه- چین- هند- اسپانیا- آلمان- هلند- تایوان- کره- دانمارک- امریکا- ایتالیا- استالیا- سوئد- مالزی- امارات- ژاپن- ترکیه- سوئیس- بلژیک - بلاروس و...... حضور پر رنگ خواهند داشت و در فضایی به وسعت 30 هزار مترمربع  آخرین توانمندهای خود را در معرض دید عموم قرار داده با یکدیگر به رقابت می پردازند..

‎یاد اور می شود ،حمایت از صنعت رنگ و رزین  ،مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری  در داخل کشور با رویکرد صادراتی اولویت اصلی نمایشگاه و تشویق فعالیت های صادراتی وفراهم کردن بستری جهت ارتقاء سطح کمی وکیفی تولید ، فروش و صادرات تولیدات ومحصولات ایرانی مهمترین اهداف برپایی نمایشگاه می باشد.

‎اجرای فستیوال رنگ،برگزاری کارگاه های آموزشی و گردهمایی  صنفی جهت تبادل نظر مدیران بلند پایه مشارکت کنندگان از دیگر برنامه های نمایشگاه امسال می باشد .این در حالی است که سازمان بهزیستی در نمایشگاه امسال حضور و مشارکت خوبی را خواهد داشت..

‎گفتنی است : هفدهمین  نمایشگاه بین‌المللی رنگ و رزین و پوشش های صنعتی،مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری  از چهار دهم لغایت هفدهم مهر ماه به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش می یابد و طی این مدت همه روزه از ساعت 9الی17پذیرای حضور علاقمندان خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز