خبرگزاری کار ایران

یوسف خانی در گفتگو با ایلنا؛

قیمت مرغ در تاسوعا و عاشورا تغییر نخواهد کرد/ افزایش عرضه در برابر تقاضا قیمت مرغ را کاهش داد

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۱۲۴

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: با وجود افزایش عرضه مرغ در برابر تقاضای بازار در دهه اول محرم افزایش قیمت نخواهیم داشت.

مهدی یوسف خانی رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: قیمت مرغ به نسبت هفته گذشته ثابت بوده و تغییر زیادی را در این بازار نداشته‌ایم. مرغ برای مرغداری ها با قیمت تمام شده هرکیلو ۴۴۰۰ تومان و برای کشتارگاه قیمت ۶۴۰۰ تومان است.

وی افزود: هر کیلو مرغ توزیع شده به بازارهای صنفی ۶هزار و۶۵۰ تومان و برای مصرف کنندگان با قیمت ۷ هزار و ۲۰۰ تومان معامله می شود. قیمت ران مرغ هم با کمر ۶هزار و ۲۰۰ تومان و بدون کمر ۷هزار و ۲۰۰ تومان است. هر کیلو سینه مرغ با کتف ۱۲ هزار و ۵۰۰ و بدون کتف ۱۳ هزار و ۵۰۰ در بازار خرید و فروش می شود و فیله مرغ هم ۱۶ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

یوسف خانی در پایان در رابطه با دلایل این ثبات قیمت در بازار پرنده و ماهی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تولید مرغ بسیار بالا رفته و از میزان تقاضای بازار بیشتر است و این امر باعث کاهش قیمت در چند هفته گذشته شده است و با شروع ماه مهر که پیش بینی می شد میزان تقاضا بیشتر شود قیمت به ثبات رسید. ما همچنان میزان عرضه بیشتر از تقاضا داریم و به همین دلیل قیمت تغییری نخواهد کرد. با وجود این شرایط این ثبات قیمت در روز تاسوعاو عاشورا هم پابرجا خواهد بود و ما افزایش یا کاهش قیمت نخواهیم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز