خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر اقتصاد؛

ندیمی، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۸۵۷

مسعود کرباسیان در حکمی عبدالرحمن ندیمی بوشهری را به‌عنوان معاون خود در امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در حکم مسعود کرباسیان آمده است:

نظر به تعهد، تخصص، دانش و توانمندی‌های ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت "معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی"منصوب می شوید. انتظار می‌رود تمام مساعی خود را با جلب توان تخصصی همکاران، کارشناسان و صاحب نظران به منظور انجام وظایف قانونی و به ویژه در راستای اهداف و برنامه های مندرج در سند راهبردی آن معاونت، سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و تبیین و اجرای ماموریت های محوله به کار گیرید. توفق و سربلندی جنابعالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند منان مسالت دارم.

 

لازم به ذکر است، ندیمی بوشهری از مدیران باسابقه اجرایی کشور و دارای سوابق متعددی در حوزه بانکی و مالی است که از جمله مهمترین آن می توان به؛ مدیریت نظارت بر بانک های بانک مرکزی، مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک صنعت و معدن، مشاور عالی رییس کل بانک مرکزی، رییس هیات عالی نظارت بر سازمان حسابرسی، مشاور وزیر نفت، عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل منطقه آزاد کیش، استاندار بوشهر، معاون وزیر دفاع و عضویت در شورای عالی صنایع ملی ایران اشاره کرد.

حضور ندیمی می‌تواند باعث تسهیل روابط بانک‌ها با وزارت اقتصاد به عنوان سیاستگذار سیاست‌های بانکی و پولی شده و نظارت بر موسسات اعتباری و بازارپول را افزایش دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز