خبرگزاری کار ایران

مرضیه شاهدایی مطرح کرد:

دعوت از سرمایه‌گذاران خارجی برای اجرای طرح‌ در مناطق محروم ایران

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۰۰۶

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: تلاش می‌کنیم تا شرکت‌های خصوصی که طرح ها را در دست اجرا گرفتند، بتوانند با شرکت‌های خارجی شریک شوند

به گزارش ایلنا، مرضیه شاهدایی با تاکید بر تلاش NPC برای جذب ۵۰ میلیارد دلار در صنعت پتروشیمی طی برنامه ششم توسعه اظهار کرد: تلاش می‌شود جهش صنعت پتروشیمی به‌کمک جذب سرمایه خارجی صورت گیرد.

شاهدایی با دعوت از سرمایه‌گذاران خارجی برای اجرای طرح‌ها در مناطق محروم کشور، گفت: تلاش می‌کنیم تا شرکت‌های خصوصی که طرح ها را در دست اجرا گرفتند، بتوانند با شرکت‌های خارجی شریک شوند؛ چراکه هم ارزآوری ایجاد می‌شود و هم امنیت سرمایه افزایش می‌یابد.

وی درمورد احتمال وجود مشکل تامین آب در مناطق محروم کشور، گفت: در مناطق محروم باید شرایط برای احداث واحدهای پتروشیمی سنجیده شود و فراهم باشد. در بسیاری از مناطق با مشکل تامین آب مواجه نیستیم. تمام سواحل دریای عمان منطقه محروم است. جاسک، چابهار و... همه مناطق محروم هستند. عسلویه نیز منطقه محروم بود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تاکید کرد: در برخی مناطق محروم کشور، آب، لجستیک برای انتقال محصول و خوراک در اختیار است.

شاهدایی درباره مشوق‌های سرمایه‌گذاری و امکان خروج سرمایه توسط سرمایه‌گذاران خارجی گفت: سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانند تا ۱۰۰ درصد سرمایه خود را هرگاه بخواهند از کشور خارج کنند.   

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز