خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی:

پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه شهید همت

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۶۵۲

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طرح های بزرگی در زمینه توسعه حمل ونقل در دست اجراست، گفت: امسال ۹۱۹ کیلومتر خط ریلی جدید در کشور احداث می شود.

به گزارش ایلنا، خیرالله خادمی روز شنبه در بازدید از بزرگراه شهید همت با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، افزود: در سال ۹۷ نقطه عطفی در بحث آزادراه ها خواهیم داشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دولت اهتمام ویژه به توسعه بزرگراه ها دارد، اظهار کرد: در زمان حاضر در ۱۰ محور آزادراهی در قالب ۱۶ پروژه کار می کنیم.

خادمی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد بتون ریزی ادامه بزرگراه همت انجام‌ شده، افزود: این پروژه در سه قطعه بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: اجرای ۳ پروژه اساسی راه در البرز طی ۲ سال آینده می تواند تحول اساسی در این استان ایجاد کند که قطعه اول آزادراه تهران - شمال یکی از این پروژه هاست.

خادمی گفت: کنارگذر جنوبی البرز دیگر پروژه مهم برای پایتخت محسوب می شود که از برنامه زمان بندی جلوتر است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: با اجرایی شدن این پروژه، ترافیک شرق و غرب پایتخت از منطقه آبیک قزوین جدا شده و مشکل ترافیکی کرج و تهران را تا حد قابل توجهی برطرف می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز