خبرگزاری کار ایران

آذری جهرمی:

نباید به خاطر مطالب یک کانال ضدانقلاب، تلگرام را فیلتر و مردم را ناراضی کنیم/ دولت با ایجاد محدودیت موافق نیست

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۴۷۹

آذری جهرمی گفت: نباید به دلیل وجود برخی کانال‌های ضدانقلاب با حرف‌های دروغ و کذب، بین وزارتخانه‌ها دعوا ایجاد کنیم و این دعوا به فضای رسانه‌ای کشیده شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جمع خبرنگاران با اشاره به شایعاتی مبنی بر فیلترینگ پیام رسان تلگرام گفت: این مسئله که یک کانال ضد انقلاب بیاید و در فضای مجازی حرف‌های ناروا بزند قطعا باید پیگیری شود اما اگر بخواهیم به این دلیل تلگرام را فیلتر کنیم و مردم را ناراضی کنیم، حرف غلطی است.

وزیر ارتباطات با اشاره به صحبت‌های دادستان کل کشور گفت: من خوشحال هستم که دادستان کل کشور اعلام کرد که نباید به واسطه یک کانال ضد انقلاب، فضای مجازی را بست. این مسئله نشان از سیگنال‌های مثبت در حوزه فضای مجازی کشور دارد.

وزیر ارتباطات ادامه داد: ما باید ضد انقلاب را هدف قرار دهیم و با کسانی که این فضا را ناامن می‌کنند برخورد کنیم.

آذری جهرمی با اشاره به تاکید دولت در بحث گردش آزاد اطلاعات گفت: دولت و وزارت ارتباطات از گردش آزاد اطلاعات حمایت می‌کند اما بر خطوط قرمز نیز پافشاری می‌کنیم. نباید به دلیل وجود برخی کانال‌های ضدانقلاب با حرف‌های دروغ و کذب، بین ارگان‌ها و  وزارتخانه‌ها دعوا ایجاد کنیم و این دعوا به فضای رسانه‌ای کشیده شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: قطعا فضای مجازی نباید امنیت روانی مردم یا فضای کسب و کار مردم را بر هم بزنند. این مسائل می‌تواند سرمایه‌گذاری و اعتماد مردم را بهم بزند.  وزارت ارتباطات این دسته از مسائل را پیگیری و اجازه نمی‌دهد تا فعالیت‌های خلاف قانون انجام گیرد.

وی با بیان اینکه فضای سیاسی کشور باز است گفت: قطعا دولت، مخالف ضد انقلاب است همه مسئولین در برخورد با افراد ضد انقلاب همصدا هستند اما این به آن معنا نیست که در حوزه سیاسی محدودیت بی‌مورد وجود داشته باشد. اگر افرادی بخواهد به اسم فعالیت سیاسی به فعالیت‌های ضد انقلابی بپردازند ما موافق نیستیم اما دولت همچنان تاکید دارد که نباید برای عموم مردم به خصوص در حوزه فضای مجازی، محدودیت ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز