خبرگزاری کار ایران

رئیس کل گمرک خبر داد:

تغییر تعرفه موبایل در کنار اجرای طرح رجیستری، بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۹۶۸

فرود عسگری گفت: یکی از بحث‌های مهم تغییر تعرفه واردات است تا به کاربر هزینه بیشتری وارد نشود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، فرود عسگری، رئیس کل گمرک در جلسه بررسی طرح رجستری موبایل با که حضور وزیر صنعت و وزیر ارتباطات برگزار شد،  گفت: گمرک تسهیلاتی را برای واردکنندگان رسمی تلفن همراه در نظر گرفته است تا واردکنندگان موبایل بتوانند از طریق رسمی و با استفاده از برگ سبز، محصولات خود را وارد کنند.

رئیس کل گمرک با بیان اینکه قرار است کمک‌های مالی برای واردکنندگان رسمی تلفن همراه در نظر گرفته شود گفت: به منظور حمایت از واردات رسمی در حوزه تلفن همراه و اجرای بهتر طرح رجستری موبایل قرار است تا کمک‌هایی مالی در بحث نقدینگی از سوی گمرک انجام شود. همچنین گمرک قادر است تا اطلاعات دستگاه‌های موبایل وارد شده را در اختیار شرکت‌های متقاضی در این حوزه قرار دهد.

عسگری در پاسخ به این سوال که آیا تعرفه واردات موبایل کاهش خواهد یافت؟ ، گفت: تعرفه واردات موبایل در حال حاضر حدود 18 درصد است که با اجرای طرح رجستری موبایل، هزینه آن به کاربر منتقل می‌شود. یکی از بحث‌های مهم تغییر تعرفه واردات است تا به کاربر هزینه بیشتری وارد نشود. به همین دلیل  تدوین تعرفه واردات موبایل در دستور کار قرار گرفته و قرار است با وزیر صنعت، معدن و تجارت در این خصوص صحبت‌هایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز