خبرگزاری کار ایران

نشست تخصصی اقتصاد دیجیتال با حضور وزیر ارتباطات در تله کام برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۷۲۰

سخنگوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به برگزاری نمایشگاه تله کام 2017 از 24 مهرماه گفت:امسال برای نخستین بار نشست تخصصی اقتصاد دیجیتال را محمد جوادآذری جهرمی در تله کام برگزار می کند.

به گزارش ایلنا به نقل از  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد رضا فرنقی زاد افزود:‌ امسال همزمان با برگزاری نمایشگاه تله کام2017 برای نخستین بار و با پیشنهاد محمد جواد آذری جهرمی نشست های تخصصی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزار می شود.

وی گفت:‌ نشست تخصصی، اقتصاد دیجیتالی، با حضور محمد جواد آذری جهرمی 24 مهرماه در سالن خلیج فارس برگزار می شود.

فرنقی زاد: الزام های 2.5 برابر شدن بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات بر اساس برنامه ششم توسعه را به عنوان نشست دوم این نمایشگاه معرفی کرد و گفت: این نشست تخصصی 25 مهرماه در دومین روز از نمایشگاه تله کام با حضور برات قنبری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزار می شود.

به گفته وی، تبیین پیوست فناوری با حضور امیرحسین دوائی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در آخرین روز نمایشگاه تله کام در 26 مهرماه برگزار می شود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: یکی از مهمترین بخش های هر نمایشگاهی، برگزاری نشستهای تخصصی است تا متخصصان و اندیشمندان آن بخش، ضمن بازدید از دستاوردها و توانمندی ها، به تبادل نظر در خصوص مهمترین تحول های تخصصی بخش بپردازند و نشست های تخصصی تله کام 2017، در نمایشگاه بین المللی تهران ، سالن خلیج فارس سالن کنفراس1، برگزارمی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز