خبرگزاری کار ایران

چمن مصنوعی یا چمن طبیعی

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۷۲۲
 
   

زمانیکه اولین زمین چمن مصنوعی در سال 1964بصورت آزمایشی اجراشد ، کسی فکرش را هم نمی‌کرد که به این سرعت، در میان جوامع ورزشی جا بیفتد،به گونه‌ای که در حال حاضر، اکثر ورزشگاهای ورزشی مجهز به چمن مصنوعی فوتبالی هستند.اما مسئله اینجاست که چمن مصنوعی بهتر است یا چمن طبیعی؟ که ما قصد داریم در این مقاله برای شما مخاطبان عزیز و محترم این مطلب را ارائه دهیم. پیشنهاد ما اینست، تا پایان این مقاله ی کاربردی با ما همراه باشید.

چمن مصنوعی یا چمن طبیعی

 

چمن مصنوعی چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی، چمن‌های مصنوعی با طول عمر بالا، عدم نیاز به مراقبت‌های مداوم و کاهش هزینه‌ها، توانست خیلی زود در میان جوامع ورزشی جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص دهد. در واقع چمن مصنوعیمحصولی شبیه‌سازی شده از چمن طبیعی می‌باشد که با متدهای جدید و مدرن به یکی از ایده‌های منحصر به فرد، پرکاربرد، ضروری و پرطرفدار تبدیل شده است که در کنار مزیت‌ها و ویژگی‌های بی‌نظیرش تاکنون توانسته طرفداران بیشماری را به خود جلب نماید. چمن مصنوعی دقیقا رنگ و لعاب چمن طبیعی را دارد، ولی کمی منسجم‌تر، با ماندگاری تر و مقرون به صرفه‌تر که در ادامه به تفاوت‌های آن با چمن طبیعی می پردازیم.

چمن مصنوعی یا چمن طبیعی

تفاوت چمن مصنوعی و چمن طبیعی:

 چمن طبیعی تنها قابلیت 400 ساعت بازی را در طول سال فراهم می‌کند و نیازمند مراقبت و نگهداری مداوم است و باید حتما در هر فصل با چمن جدید تعویض شود، در حالیکه این دغدغه‌ها و هزینه‌های اضافی را با استفاده از چمن مصنوعی نخواهید داشت، به عبارتی واضح‌تر، شما با چمن مصنوعی دیگر هزینه‌هایی از قبیل: کاشت زمین، آبیاری و آب رسانی، سم‌زدایی و ترمیم را نخواهید داشت که یکی از برجسته‌ترین مزیت‌های چمن مصنوعی نسبت به چمن طبیعی می‌باشد.

امروزه استفاده از چمن‌های مصنوعی به جای چمن‌های طبیعی به سرعت رشد کرده است، چمن مصنوعی درکنار ویژگی‌های منحصر به فردی از قبیل: ساخت منسجم، ظاهری متنوع و زیبا، مقاومت بالا در برابر اشعه‌ی خورشید و همچنین برف و باران، عدم نیاز به نگهداری مداوم و سیستم‌های پرهزینه، یکی از بهترین شیوه‌های تزیین و استفاده در استادیوم‌های ورزشی، محیط‌های شهری، باغ‌ها و ویلاها می‌باشد. از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بود از شما سپاسگزاریم.

چمن مصنوعی یا چمن طبیعی

برای زیبا سازی فضای زندگی وکار بااستفاده ازچمن مصنوعی تزئینی، میتوانید ‏به وب سایت گروه چمنزار مراجعه نمایید . این شرکت اولین مرجع تخصصی فروش چمن ‏مصنوعی درایران میباشد واطلاعات مفیدی دراختیار شماقرارخواهد داد همچنین شرکت چمنزار دارای یکی از مجربترین تیمهای نصب چمن مصنوعی درکشورمیباشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز