خبرگزاری کار ایران

مدیر کمپانی تولید تجهیزات آب و فاضلاب در ترکیه:

موضع گیرى هاى اخیر آمریکا مانع از فعالیت ما در ایران نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۶۸۸

موضع گیرى هاى اخیر آمریکا مانع از فعالیت ما در ایران نخواهد شد، سالیان سال است که بین ایران و ترکیه تعاملات گسترده اى وجود دارد و ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، «ملک ییلدیز» صاحب و موسس کمپانى «متا مهندس آریتما»  گفت: ما در زمینه سیستم هاى تصفیه آب هم آشامیدنى و هم فاضلاب کار می کنیم.

وی افزود: به غیر از ترکیه در خیلى از کشور هاى دیگر به خصوص کشور هاى اروپایى فعالیت داریم.

اما بار اول است که به ایران سفر کرده ایم و تکنولوژى ما بسیار به روز است.

وی تصریح کرد: ما بیست و یک سال است که در صنعت آب فعالیت می کنم و هفده سال است که این کمپانى را به ثبت کرده ایم و در حال حاضر نیز به دنبال شریک در ایران هستیم و بازار ایران را بسیار مناسب جهت فعالیت می بینیم.

 وی خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست هاى بازدیدکنندگان متوجه شده ام ایران نیز مانند بسیاری از کشورهاى دیگر با مشکلاتى مانند کمبود آب، فرسودگى انشعابات، قدیمى بودن بخشى از سیستم تصفیه و غیره رو به رو می باشد.

ییلدیز تأکید کرد: ما دوستانى داریم که سال هاست با ایران تعامل دارند، شخصا در مورد اینکه چیزى مانع از فعالیتمان شود اطلاعى ندارم. پیش از سفر از طریق سفارت پرس و جو و تحقیق کردم و در آنجا به ما گفته شد هیچ مانعى که برایش راه حلى وجود نداشته باشد پیش رو نیست.

وی اظهار داشت: موضع گیرى هاى اخیر آمریکا نیز مانع از فعالیت ما در ایران نخواهد شد، سالیان سال است که بین ایران و ترکیه تعاملات گسترده اى وجود دارد و ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز