خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر جهاد کشاورزی در غرفه ایلنا:

کارگروه تنظیم بازار در چارچوب ستاد هدفمندی وبا هدف هماهنگی ایجاد شده است

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۰۹۲

سیف گفت: دولت برای هدفمندسازی یارانه‌ها‌ و کنترل بخشی از تورم در این حوزه، براساس یک تفکر جمعی تصمیم‌گیری کرده که قطعاً خللی در وظایف جهادکشاورزی در حوزه تولید و زنجیره تامین و بازرگانی ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا؛ یزدان سیف معاون وزیر جهاد کشاورزی با حضور در غرفه خبرگزاری ایلنا اظهار کرد: مسئله خودکفایی گندم با ارجاع آن به تنظیم بازار با هیچ مشکلی مواجه نخواهد شد و کارگروه تنظیم بازار نیز زیر نظر دولت و وزارت جهاد کشاورزی اداره می شود.

سیف در خصوص کارگروه گندم، آرد و نان تاکید کرد: دولت برای هدفمندسازی یارانه‌ها‌ و کنترل بخشی از تورم در این حوزه، براساس یک تفکر جمعی تصمیم‌گیری کرده که قطعاً خللی در وظایف جهادکشاورزی در حوزه تولید و زنجیره تامین و بازرگانی ایجاد نخواهد کرد؛ زیرا مقوله تامین یک مقوله میان رشته‌ای و میان دستگاهی است. 

وی افزود: همان گونه که نانوا و نظام صنفی در حوزه وزارت صنعت تعریف شده، مرزعه تا نانوا نیز در حوزه وزرات جهاد تنظیم شده و این کارگروه هم به عنوان تنظیم کننده‌ی روابط  در زنجیره‌ی تامین است. ضمن اینکه کارگروه تنظیم بازار فقط مختص بخش کشاورزی نیست و همه‌ی بخش‌ها ازجمله تولید و خدمات را نیز در بر می‌گیرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز