خبرگزاری کار ایران

سخنگوی پخش فرآورده در گفت‌وگو با ایلنا:

آخرین اخبار از توزیع سوخت به مناطق زلزله زده کرمان و کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۳۷۸

سخنگوی شرکت پخش فراورده های نفتی با اشاره به اینکه هجوم شب گذشته مردم زلزله زده کرمانشاه به جایگاه های سوخت به خاطر ترس از پس لرزه ها بوده و کمبود سوختی وجود ندارد، گفت: شب گذشته 350 هزار لیتربنزین در منطقه توزیع شده و به کرمان نیز تاکنون بیش 4 میلیون و 500 هزار لیتر فرآورده ارسال شده است.

فاطمه کاهی، در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره آخرین وضعیت سوخت رسانی به مناطق زلزله زده کرمان و کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به اینکه شب گذشته دو پس لرزه 4.2 و 4.6 در کرمانشاه رخ داد باعث نگرانی مردم شد و به سمت جایگاه های تامین سوخت هجوم آورند اما مشکلی در زمینه تامین سوخت وجود ندارد و تجمع مردم فقط به خاطر ترس و نگرانی بوده است.

سخنگوی شرکت پخش فراورده های نفتی افزود: شب گذشته بیش از 350 هزار لیتر بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت در کرمانشاه توزیع شده است و مشکلی در تامین سوخت وجود ندارد و ذخیره سازی هم کاملا کفایت می کند.

وی همچنین تصریح کرد: تا پایان روز 8 آذر ماه  ما نزدیک به 10 میلیون لیتر نفت سفید، بیش از 8 میلیون لیتر بنزین و 6 میلیون لیتر نفت گاز به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال کردیم و مشکلی در حوزه سوخت رسانی وجود ندارد و تقریبا به روال عادی برگشته است.

کاهی درباره سوخت رسانی به مناطق زلزله زده کرمان نیز گفت: در این منطقه همه جایگاه ها سالم و در عملیات و سرویس دهی قرار دارند و تاکنون بیش 4 میلیون و 500 هزار لیتر فرآورده  شامل نفت گاز، نفت سفید و بنزین در مناطق زلزله زده توزیع شده و هیچ کمبودی وجود  ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز