خبرگزاری کار ایران

دوایی خبر داد:

آغاز ثبت‌نام هفتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۱۶۴

معاون وزیر ارتباطات از آغاز ثبت‌نام هفتمین جشنواره ملی فاوا خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین دوایی درباره محورهای برگزاری جشنواره ملی فاوا گفت: محورهای توسعه کسب و کارهای نوآورانه، صادرات محصولات دانش‌بنیان، پژوهش‌های منتهی به فناوری، استارت‌آپ برتر در بخش ICT و دستگاه برتر در ارایه خدمات الکترونیکی به عنوان محورهای جشنواره هفتم انتخاب شده اند.

معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه «فاوا، کسب و کار خلاقانه و تولید دانش‌بنیان» به‌عنوان شعار هفتمین دوره از جشنواره انتخاب شده، افزود: هفتمین جشنواره ملی فاوا اسفندماه 96 توسط وزارت ارتباطات در راستای ارتقای توان بخش ICT کشور و با هدف ایجاد شور و نشاط در این حوزه، همزمان با سال روز تاسیس وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

وی در ادامه ضمن دعوت از تمامی فعالان حوزه ICT برای حضور موثر در این دوره از جشنواره ملی فاوا، اظهار کرد: فراخوان ثبت‌نام در هفتمین جشنواره ملی فاوا از تاریخ 11 آذر به‌طور رسمی آغازشده و تا تاریخ 30 آذر ادامه دارد. از این‌رو از فعالان محترم درخواست می‌شود هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم‌ها و ارایه مستندات اقدام کنند.

بنابه این گزارش، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به نشانی https://festfava.ict.gov.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز