خبرگزاری کار ایران

حضور کشورهای اروپایی و آسیایی در نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت جایگاه‌های سوخت/ علاقه مندی عراق و ترکیه برای همکاری در بازار ایران

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۷۶۲

مدیر عامل مرکز مطالعات و برنامه ریزی جایگاه های سوخت کشور گفت: این نمایشگاه در جهت تبادل دانش و تکنولوژی و نیز ایجاد تعامل بین شرکتهای مرتبط با صنایع وابسته برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، علی منشی مدیر عامل مرکز مطالعات و برنامه ریزی جایگاه های سوخت کشور در نشست خبری از برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی جایگاه های سوخت و صنایع وابسته آن خبر داد و گفت: با توجه به اینکه صنعت جایگاه داری در کشور از جایگاه گسترده و ویژه برخوردار است، بنابراین تصمیم گرفتیم که با مساعدت ارگان‌های وابسته در این زمینه نمایشگاهی را در جهت تعامل بیشتر و به روزرسانی تکنولوژی و دانش برگزار کنیم.

او تصریح کرد: در این نمایشگاه شرکت‌های داخلی و خارجی حضور دارند، به طوری که تا به امروز کشورهای اروپایی و آسیایی اعلام آمادگی کردند.

منشی با اشاره به اینکه براساس چشم انداز ۱۴۰۰ تصدی گری دولت باید کاهش پیدا کند، افزود: با اجرای این نمایشگاه پیوند گسترده‌ای در بخش های مرتبط ایجاد می شود. چرا که برپایی همایش و نمایشگاه نقش بسیار بزرگی در توسعه کسب و کار فراهم می کند.

مدیر عامل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی جایگاه های سوخت کشور هدف از این نمایشگاه را توسعه فضای کسب و کار و انتقال دانش و به روزرسانی تجهیزات مرتبط با آن عنوان کرد و گفت: کشورهای عراق،چین، ترکیه، ایتالیا،روسیه، ژاپن در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

همچنین از شرکت‌های تامین کننده قطعات نیز دعوت شده است.

او ادامه داد: همچنین سه هیات تجاری از عراق و ترکیه در جهت انتقال تکنولوژی با ایران همکاری خواهند کرد، چرا که بازار ایران برای کشورهای خارجی از نظر سرمایه گذاری و تعاملا ت فی مابین پتانسیل خوبی دارد، جذاب است.

منشی افزود: در حاشیه این نمایشگاه همایش فرصت های سرمایه گذاری در صنعت جایگاه داری برگزار خواهد شد.

او گفت: در نمایشگاه صنعت جایگاهداری، انشا الله مسئولان رده بالای کشوری حضور خواهند داشت.

وی همچنین از اقای بیژن حاج محمدرضا  ریس هیات مدیره انجمن صنفی جایگاهداران و اقای مهندس صادق آبادی معاون محترم وزیر و مهندس موسوی خواه مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و مسئولان محترم در بخشهای مختلف  به خاطر مساعدتها تشکر و قدردانی نمود.

گفتنی این نمایشگاه در روزهای ۳تا ۶ دیماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز