خبرگزاری کار ایران

دو روز مانده به اجرای فاز جدید رجیستری رخ داد؛

ورود قاچاقی موبایل گوگل پیکسل 2 به بازار ایران با قیمت نجومی+عکس

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۸۰۹

گوگل پیکسل 2 به‌عنوان موبایل جدید با قیمتی نجومی به‌صورت قاچاق و بدون گارانتی تنها دو روز مانده به اجرای فاز جدید طرح رجیستری وارد بازار ایران شده است.

ایلنا، مهدی فوقی: بعد از گذشت حدود سه ماه از زمان رونمایی رسمی گوشی‌های جدید شرکت گوگل با نام‌های گوگل پیکسل ۲ و گوگل پیکسل ۲ نسخه XL حالا گوشی گوگل پیکسل ۲ به عنوان یک اسمارت فون پرچمدار اندرویدی به صورت قاچاق و بدون گارانتی از طریق یک فروشگاه آنلاین اماراتی به صورت محدود وارد بازار ایران شده و در پشت ویترین فروشگاه‌های موبایل پاساژ علاالدین تهران قرار گرفته است.

ورود قاچاقی موبایل گوگل پیکسل 2 به بازار ایران با قیمت نجومی+عکس

موبایل گوگل پیگسل ۲  تنها دو روز مانده به اجرای فاز جدید طرح رجیستری و مبارزه با گوشی‌های قاچاق شرکت‌های گوگل، بلک بری و موتورلا که سهم پایینی از بازار ایران را دارند به صورت قاچاق از طریق یک فروشنده کالای دیجیتال اماراتی در رنگ مشکی با قیمت ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وارد بازار ایران شده است.

مشخصات فنی گوگل پیکسل ۲ به شرح زیر است:

  • ۱۴۳ گرم وزن
  •  ابعاد ۱۴۵٫۷ در ۶۹٫۷ در ۷٫۸ میلی‌متر
  • گواهینامه IP۶۸ مبنی بر مقاومت در برابر آب به عمق ۱ متر تا ۳۰ دقیقه
  • پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۳۵ با فرکانس ۲٫۴ و ۱٫۹ گیگاهرتز
  • پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۴۰
  • صفحه نمایش ۵ اینچی از نوع آمولد با وضوح تصویر فول اچ دی با تراکم پیکسلی ۴۴۱ پیکسل در هر اینچ
  • ۴ گیگابایت حافظه رم
  •  ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بدون قابلیت افزایش از طریق کارت حافظه جانبی
  • دوربین اصلی ۱۲٫۳ مگاپیکسلی با دیافراگم ۱٫۸ با OIS و EIS همراه با قابلیت تشخیص چهره، فوکوس اتوماتیک و فلش LED دوگانه
  • دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی
  • اسپیکرهای استریو در پنل جلویی
  • حسگر اثر انگشت
  • باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع
  •  سیستم عامل اندروید ۸٫۰ اوریو

گفتنی است؛ گوشی گوگل پیکسل ۲ نسخه XL به عنوان برادر بزرگتر گوشی گوگل پیکسل ۲ نیز با قیمت ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در رنگ مشکی به صورت قاچاق و بدون گارانتی از  یک فروشگاه آنلاین کالای دیجیتال در امارات متحده عربی وارد بازار ایران شده است.

ورود قاچاقی موبایل گوگل پیکسل 2 به بازار ایران با قیمت نجومی+عکس

در پایان باید گفت که فروشنده موبایل مدعی ورود رسمی موبایل‌های این شرکت شامل گوگل و بلک بری و ارائه خدمات پس از فروش  بود اما با پرسش از سایر فروشگاه‌ها این ادعا تکذیب شد و عنوان شد که فروشگاه آنلاینی در امارت بدون مجوز واردات در ایران است که موبایل‌های آن در بازار قیمت بالاتری نسبت به سایر نسخه‌های وارد شده دارد و هیچ گونه خدمات پس از فروشی در کشور جمهوری اسلامی ایران ارائه نمی‌کند. این در حالی است که با اجرای فازهای جدید رجیستری برخی فروشندگان سعی می‌کنند از این فرصت سو استفاده و درآمدزایی کنند یا برخی شرکت‌های خارجی مدعی ورود رسمی محصولات و ارائه گارنتی شوند که بعد از مدتی دیگر خبری از آن‌ها نیست.

ورود قاچاقی موبایل گوگل پیکسل 2 به بازار ایران با قیمت نجومی+عکس

در پایان باید گفت که تنها دو روز به اجرای فاز جدید طرح رجیستری موبایل و مبارزه با گوشی‌های قاچاق از برندهای گوگل، بلک بری و موتورلا یعنی از ساعت 23 و 59 دقیقه هشتم دی باقی مانده است؛ طرحی که قرار است بازار موبایل را سر و سامان دهد، گوشی‌های با اصالت و سالم را با خدمات پس از فروش و قیمت مناسب به مشتری ایرانی از طریق وارد کننده رسمی برساند اما حالا نه تنها در مورد گوشی‌های خانواده گوگل باید گفت که موبایل‌های هوشمند بلک بری، موتورلا، شیائومی و وان پلاس در بازار موبایل ایران علاوه بر نسخه‌های وارد شده از طریق قاچاقچی به صورت بدون گارانتی یا دارای گارانتی‌های متفرقه، دارای نسخه‌های وارد شده از طریق فروشگاه‌های آنلاین خارجی به خصوص فروشگاه‌هایی از کشورهای حاشیه خلیج فارس به صورت قاچاق هستند که به کاربر ایرانی خدمات و پشتیبانی ارائه نمی‌دهند که نقض آشکار رجیستری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز