خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارتباطات کرمان در گفت‌و‌گو با ایلنا:

مردم بعد از زلزله به جای تماس تلفنی از تلگرام استفاده کنند/ ایجاد شبکه رادیویی VHF یکپارچه در استان‌ها ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۵۱۵

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: مردم در دقایق اولیه بعد از زلزله در صورتی که به شبکه اینترنت دسترسی دارند به جای ازدحام و ایجاد ترافیک در شبکه تلفن همراه از شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر دیتا مانند تلگرام استفاده کنند.

مسعود الهامی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره عملکرد پیام رسان‌های شبکه اجتماعی و به خصوص تلگرام در زمان زلزله گفت: با توجه به بحران‌های ایجاد شده، استفاده مردم از شبکه‌های اجتماعی در زمان بحرانی مانند زلزله اقدام بسیار مناسبی است و من نیز با این مسئله موافق هستم چرا که پس از زمین لرزه‌ها شبکه ارتباطی اینترنت نسل سوم و چهارم در دسترس بودند و شبکه‌های اجتماعی به مردم با سرعت بالایی سرویس ارائه می‌کردند.

مسعود الهامی با اشاره به ارتباطات  گفت: مردم در دقایق اولیه وضعیت بحران مانند زلزله در صورتی که به شبکه اینترنت دسترسی دارند به جای ازدحام و ایجاد ترافیک در شبکه تلفن همراه از شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر دیتا مانند تلگرام استفاده کنند چرا که ظرفیت پهن باند بالاتر از ظرفیت شبکه های صوتی است.

وی تاکید کرد: طراحی و ایجاد شبکه رادیویی VHF یکپارچه در استان‌ها برای مدیریت بحران و ارتباطات پایدار در زمان وقوع بحران هایی مانند زلزله ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز