خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر راه و شهرسازی؛

مدیرعامل‌ شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی(ره) منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۷۱۴

وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی، شهرام آدم‌نژاد را به سمت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب کرد.

‌به گزارش ایلنا، عباس آخوندی‌ با صدور حکمی شهرام آدم‌نژاد را به‌عنوان مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) منصوب کرد.

در ‌حکم وزیر راه و شهرسازی‌، بر وضع و اجرای مقررات به منظور افزایش ایمنی، رفاه، بهبود کیفیت خدمات و حفاظت از حقوق شهروندان، ارتقای موقعیت فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره)‌ و شفافیت و استقرار نظام رقابت در همه حوزه‌های مأموریت آن شرکت، تأکید شده است.

توسعه و مدرن سازی فرودگاه امام خمینی(ره)، افزایش میزان بهره‌وری از سرمایه‌گذاری‌های انجام‌ شده،‌ جذب فناوری‌های جدید و ارتقای فناوری‌های موجود و همچنین آموزش و توسعه نیروی انسانی در فرودگاه امام خمینی (ره) در حوزه‌های عمومی و خصوصی، از دیگر موارد مورد تأکید آخوندی در این حکم است.

برنامه‌ریزی دقیق و تأمین منابع لازم برای دسترسی به آن‌ها و به موقعیت مورد انتظار این فرودگاه در شبکه فرودگاه‌های منطقه‌ و استفاده از فناوری‌ اطلاعات در فرودگاه، سهولت دسترسی شهروندان و مسافران به اطلاعات و به خدمات و همچنین خدمات دسترسی به شبکه اینترنت در فرودگاه و سایر خدمات مرتبط، از دیگر موارد مورد تأکید آخوندی در این حکم است.

بنابراین گزارش شهرام آدم‌نژاد ‌پیش از ‌این‌ معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور و همچنین رئیس‌ کارگروه سامانه نظارت و پایش هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل عمومی‌ بود‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز