خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان‌ اعلام کرد:

ورود 15 فروند هواپیما به ناوگان آسمان‌ایر

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۴۱۹

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان از ورود 15 فروند هواپیما در 3 سال اخیر خبر داد و گفت: اگر دولت ترامپ مانعی ایجاد نکند هواپیماهای جدید بوئینگ در موعد مقرر وارد ناوگان می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، حسین اعلایی در نشست خبری حاشیه بازدید از آشیانه و ناوگان شرکت هواپیمایی آسمان‌ایر اظهارداشت: خوشبختانه فرصت برجام امکان نوسازی ناوگان هوایی را برای ایرلاین‌های داخلی فراهم آورد و امیدواریم ایران به زودی بتواند مرکز عبور و مرور و مرکز اتصال اروپا به شرق و غرب شود.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان‌ایر با بیان اینکه این شرکت در راستای تحقق اصل 144 قانون اساسی به بخش غیر دولتی واگذارشده است گفت: سهام این شرکت متعلق به صندوق بازنشستگی است و سهامداران این شرکت در چند سال اخیر تصمیم به توسعه ناوگان آن گرفتند و خوشبختانه ناوگان آسمان‌ایر رو به افزایش است.

وی ادامه داد: ظرف سه سال اخیر 15 فروند هواپیمای ایرباس، بوئینگ و فوکر به ناوگان آسمان‌ایر اضافه شده است و اخیراً توانستیم قرارداد 30+30 فروند هواپیمای جدید را با شرکت بوئینگ به امضا برسانیم و اگر دولت ترامپ مانع ایجاد نکند در موعد مقرر این هواپیماها وارد ناوگان می شود.

اعلایی با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد رحلت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی هستیم گفت: دوره مدیریت ایشان درریاست جمهوری دوره توسعه صنعت هواپیمایی کشورمان بود و بسیاری از زیرساخت‌های هوایی در دوران ایشان به وجود آمد.

وی ادامه داد: در حال حاضر زیرساخت‌های صنعت هوانوردی در کشورمان وجود دارد و می‌توانیم با این زیرساخت‌های موجود با شرکت‌های بین‌المللی مرتبط با صنعت هوانوردی وارد همکاری‌ها از جمله ساخت قطعات هواپیما شویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز