خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس جمهور در امور روستایی تاکید کرد:

فروش منابع از طریق فضای آنلاین جدی گرفته شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۶۶۷

معاون رئیس جمهور در امور روستایی گفت: باید بحث فروش منابع از طریق فضای آنلاین جدی گرفته شود چرا که درآمد روستاییان را شکل می‌دهد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا؛ رضوی معاون رئیس جمهوری در امور روستاها در نشست ایجاد بستر خدمات اینترنت پرسرعت در روستاهای کشور گفت: بیشتر از دو سوم مساحت کشور مربوط به روستاهاست و روستاها از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

رضوی با اشاره به مشکلات روستاها گفت: یکی از مسائل مهم در بحث روستاها ایجاد اپلیکیشن‌ها با محوریت آموزش است. این بحث برای آموزش استفاده از اینترنت پرسرعت است. برای نمونه کشاورزان چگونه از وضعیت آب و هوا آگاه شوند.

معاون رئیس جمهور در امور روستایی با بیان اینکه وضعیت آموزشی در روستاهای کشور باعث مشکلات زیادی شده است، گفت: به دلایل متعدد و مسائل آموزشی بچه‌های روستایی کمتر به دانشگاه می‌روند. از جمله مشکلات دیگر در روستاها دفاتر ICT است که باید برای آنها تصمیم جدی گرفته شود.

رضوی با بیان اینکه روستاییان در بحث فروش منابع خود از فضای مجازی استفاده گسترده‌ای دارند اظهار داشت: روستاییان زمانی که تلگرام دچار محدودیت و قطع شد به ما می‌گفتند که ارائه کالا در بستر بازار مجازی قطع شده است. باید بحث فروش منابع از طریق فضای آنلاین جدی گرفته شود چرا که درآمد روستاییان را شکل می‌دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز