خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل پخش فرآورده‌ در پاسخ به ایلنا:

افزایش 40 درصدی ارسال سوخت به نیروگاه‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۸۱۵

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در بهمن‌ماه به طور میانگین بیش از 23 میلیون لیتر سوخت به نیروگاه‌ها فرستادیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمدرضا موسوی‌خواه مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره میزان ارسال سوخت مایع به نیروگاه‌ها و صنایع با توجه به سرد شدن هوا اظهار داشت: در فصل زمستان به دلیل مشکلاتی که برای تامین گاز پیش می‌آید ما سوخت مایع بیشتری ارسال می‌کنیم و در این راستا روز گذشته نیروگاه‌ها 77 میلیون لیتر نفت گاز مصرف کردند و طی این مدت ما حدود 34 میلیون لیتر سوخت به نیروگاه‌ها ارسال کردیم.

وی افزود: در بهمن‌ماه به طور میانگین بیش از 23 میلیون لیتر سوخت به نیروگاه‌ها فرستادیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد رشد داشته است.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی همچنین بیان کرد: در بخش غیر نیروگاهی نیز 11 درصد افزایش مصرف داشته‌ایم که بخش عمده آن مربوط به صنایع است که گازشان با محدودیت مواجه شده است اما در هر صورت ما مشکلی بابت ارسال سوخت نداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز