خبرگزاری کار ایران

استقبال سرد مردم از طرح پیش فروش سکه

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۰۶۱

مسئول یکی از شعب بانک ملی در مرکز تهران گفت: از طرح پیش فروش سکه چندان استقبالی نشده و شعبه ما از صبح تنها دو نفر مراجعه کننده داشته است.

به گزارش‌خبرنگار اقتصادی ایلنا ؛ در طرح پیش‌فروش سکه که از ساعت ۷ صبح امروز ۱۷ بهمن در شعب منتخب بانک ملی آغاز شده افراد می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی‌به شعب منتخب مراجعه کرده و بدون محدودیت نسبت به خرید اقدام کنند.

 بر این اساس؛ پیش‌فروش فقط برای سکه تمام بهار آزادی انجام می‌شود و خریدار بر اساس قیمت فعلی یک میلیون تومان برای هر قطعه می‌تواند ثبت نام کند و تسویه آن در زمان سررسید انجام می‌شود.

در این پیش‌فروش هنگام تسویه نهایی تخفیف‌هایی در نظر گرفته شده و به نرخ روز تحویل سکه محاسبه و مابه‌التفاوت پرداخت می‌شود.

برای سررسید، دو دوره شش ماهه و یک ساله تعیین شده است که برای شش ماه تخفیف چهار درصدی و در یک سال تخفیف ۹ درصدی تعلق می‌گیرد.

در این راستا مسئول یکی از شعب بانک ملی در مرکز تهران به خبرنگار اقتصادی ایلنا گفت: از طرح پیش فروش سکه چندان استقبالی نشده و شعبه ما از صبح تنها دو نفر مراجعه کننده داشته است.

وی افزود: قیمت سکه قطعی نیست و کسی هم تمایلی به ثبت‌نام ندارد زیرا شرایط پیش فروش چندان ایده آل نیست برای سررسید ۶ ماهه ۴ درصد زیر قیمت روز در نظر گرفته شده و برای پیش‌فروش یک ساله ۹ درصد زیر قیمت روز ‌که عملا سودی هم تعلق نمی‌گیرد.

این مقام مسئول در بانک ملی افزود: این در حالی است که سود سپرده در بانک بیشتر از این طرح است.

وی گفت: هنوز مشخص نیست که این طرح تا چه زمانی ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز