خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر مدیریت بحران وزارت نیرو در گفت‌وگو با ایلنا:

آتش نشانی هنوز علت حادثه ساختمان برق حرارتی را اعلام نکرده است / سرورهای اطلاعاتی و دیتاها قبل از شعله‌گرفتن آتش خارج شده بود

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۳۴۴

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو گفت: اسناد موجود در طبقه منفی 4 ساختمان برق حرارتی درجه اهمیت بالایی نداشتند و غالب آنها راکد و قدیمی بودند.

میثم جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، عمدی بودن آتش سوزی ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو را کذب دانست و گفت: در مورد علت حادثه هنوز آتش نشانی نظر نهایی را اعلام نکرده است.

وی افزود: ما در آن ساختمان فقط برخی اسناد راکد داشتیم که غالب آنها backup داشته‌اند، ضمن اینکه کلیه سرورهای اطلاعاتی و دیتاها قبل از اینکه آتش شعله بگیرد از ساختمان خارج شده بود بنابراین به لحاظ اطلاعاتی و دیتا و  داده هیچ مشکلی ر ا در آن شرکت نداریم.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو یادآور شد: اسناد موجود در طبقه منفی 4 ساختمان برق حرارتی درجه اهمیت بالایی نداشتند و غالب آنها راکد و  قدیمی بودند.

وی تصریح کرد: ساختمان فعلا تخلیه است و احتمال بازگشت خیلی کم است و برق حرارتی به ساختمان شماره یک پژوهشگاه نیرو منتقل شده است.

جعفرزاده گفت: درباره اینکه ساختمان جدید چه جایی باشد، باید تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز