خبرگزاری کار ایران

دبیرکل اتاق بازرگانی تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

غیبت مهدی جهانگیری و واحدی برای ما موجه است/ این دو نفر هنوز عضو هیئت رئیسه اتاق هستند

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۶۴۹

دبیر کل اتاق بازرگانی گفت:هر گاه غیبت بدون دلیل موجه اعضای اتاق بیش از سه جلسه شود عضویت فرد ملغی می شود در مورد این آقایان هم غیبت موجه هست و همه می دانیم که به دلیل بازداشت نمی توانند حضور پیدا کنند ضمن آنکه هنوز هم هیچ حکمی علیه آنها صادر نشده که بخواهیم در روند عضویت آنها تجدید نظر کنیم.

بهمن عشقی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص وضعیت هیئت رئیسه اتاق بازرگانی تهران و غیبت نایب رئیس و خزانه دار این اتاق گفت: نایب رئیس و خزانه دار هم اکنون در بازداشت هستند و هنوز مشخص نیست که پرونده آنها چه خواهد شد.

 دبیر کل اتاق بازرگانی تهران ادامه داد: با وجود غیبت این دو نفر باز هیئت رئیسه با 3 نفر تشکیل جلسه می‌دهد و چون اکثریت حضور دارند هیچ خللی در روند کاری ایجاد نمی‌شود ضمن آنکه در آیین نامه هم تشکیل جلسه با اکثریت ذکر شده است.

 وی تصریح کرد: در خصوص غیبت این دو نفر آیین نامه تصریح دارد هر گاه غیبت بدون دلیل موجه اعضای اتاق بیش از سه جلسه شود عضویت فرد ملغی می شود در مورد این آقایان هم غیبت موجه هست و همه می‌دانیم که به دلیل بازداشت نمی‌توانند حضور پیدا کنند ضمن آنکه هنوز هم هیچ حکمی علیه آنها صادر نشده که بخواهیم در روند عضویت آنها تجدید نظر کنیم.

 عشقی ادامه داد: با توجه به مسولیت خزانه دار امکان داشت مشکلاتی در روند کاری اتاق به وجود آید اما چون ایشان پیش از بازداشت از طرف خودشان دو نفر حسابرس داخلی معین کرده بودند و شرح وظایف آنها نیز کاملا مشخص شده است عدم حضور ایشان مشکلی ایجاد نمی‌کند و دیگر اعضای هیئت رئیسه به جای ایشان امضاء می کنند.

 وی در خصوص آخرین روند پرونده این دو نفر گفت: اطلاعات ما هم در همان حدی است که از مراجع رسمی عنوان شده و اینکه پرونده این دو نفر هنوز در مرحله تحقیقات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز