خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم دنا در گفت وگو با ایلنا:

درخواست از فاتحان اورست و نیروهای حرفه‌ای ارگانها برای انتقال اجساد/دسترسی از طریق بالگرد ممکن نیست

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۸۳۰

نماینده مردم دنا گفت: احتمال اینکه امروز اجساد از ارتفاعات منتقل شود، وجود دارد اما در نهایت باید دید تیم زمینی چه برنامه ای برای صعود به منطقه دارند.

غلام‌محمد زارعی در گفت وگو با ایلنا گفت: اعزام تکاورها برای دسترسی به لاشه در حال انجام است.

نماینده مردم دنا گفت: عملیات زمینی برای اعزام افراد به منطقه سقوط لاشه شروع شده است.

وی تصریح کرد: لحظات پیش در ارتفاعات ۳۶۰۰ متری دنا در محدوده سمیرم در استان اصفهان این هواپیما پیدا شده و اکنون تکاورها را به منطقه حادثه اعزام کرده ایم.

نماینده مردم دنا درباره آخرین وضعیت انتقال اجساد مسافران هواپیمای آسمان گفت: دسترسی به منطقه ای که لاشه هواپیما در آنجا یافت شده بسیار سخت است و امکان اینکه نیروی زمینی درمدت کوتاهی بتوانند به محل حادثه دسترسی پیدا کنند مشکل است.

وی گفت: از کوهنوردان فاتح اورست و نیروهای حرفه ای ارگانهای مختلف درخواست کرده ایم برای اعزام به آن منطقه اقدام کنند و در انتقال اجساد به ما کمک کنند.

نماینده مردم دنا گفت: این افراد به احتمال زیاد باید تا منطقه ای از طریق بالگرد اعزام شوند اما پس از ان امکان رفتن بالگرد وجود ندارد و این افراد باید از طریق زمینی به محل حادثه برسند..

وی ادامه داد: احتمال اینکه امروز اجساد از ارتفاعات منتقل شود، وجود دارد اما در نهایت باید دید تیم زمینی چه برنامه‌ای برای صعود به منطقه دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز