خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفار استان تهران:

انشعاب‌های غیرمجاز آب در روستاهای استان تهران ساماندهی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۸۹۳

مدیرعامل آبفار استان تهران گفت: تمامی انشعاب‌های غیرمجاز آب در روستاهای تهران برای کنترل تنش آبی تابستان سال آینده ساماندهی می‌شود.

به‌گزارش ایلنا، "رضا پوررجب" مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران در نشست پیش بینی بحران و پیشامدهای ناشی از تنش آبی در روستاهای استان تهران در این شرکت که با حضور معاونین، مدیران شهرستانها و روسای ادارات ستاد برگزار شد، گفت در راستای کنترل تنش و بحران کم آبی در سال آینده باید تمامی انشعاب‌های غیرمجاز در سطح روستاهای استان ساماندهی شود.

مدیرعامل آبفار استان تهران ضمن تأکید به لزوم مدیریت مصرف آب و بهینه سازی آن به عنوان یک اصل محوری در مقابله با بحران کم آبی کشور گفت: برای گذر از مشکلات در سال 97 باید روند ساماندهی انشعاب‌های غیر مجاز با سرعت هر چه بیشتر ادامه یابد و در سال آینده کلیه این انشعاب‌ها جمع آوری شود.

وی همچنین به تمامی مدیران تاکید کرد تدابیر لازم جهت توزیع مناسب آب شرب به خصوص در شرایط بحرانی و خاص اندیشیده شود و نصب شیرفلکه در محل‌های مناسب انجام شود.

در ادامه اداره مدیریت مصرف گزارش کاملی در خصوص روستاهایی که در معرض تنش آبی قرار دارند اعم از کمبود آب در پیک مصرف و کمبود حجم مخزن ذخیره به تفکیک هر روستا ارائه نمود و اداره درآمد و مشترکین نیز اقدامات صورت گرفته جهت کاهش هدررفت ظاهری آب و روش‌های جلوگیری از آن را مطرح کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز