خبرگزاری کار ایران

در نشست مشترک مدیران ارشد دو سازمان اعلام شد:

خروج ۱۰۰ هزار نفر از پوشش کمیته امداد با تسهیلات بانک ملت

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۳۳۰

مدیرعامل بانک ملت و رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در نشستی مشترک، راه های تقویت همکاری های فی ما بین را بررسی کردند.

به گزارش ایلنا؛ محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت در این نشست با اظهار خرسندی از همکاری با کمیته امداد گفت: رسیدگی به محرومان و نیازمندان فقط محدود به کمیته امداد نیست و وظیفه همه سازمانها و دستگاه هایی که توان مالی دارند این است که در این امر شرکت کنند.

وی افزود: بانک ملت هم بر خود می‌بالد که با کمکهایی که تاکنون انجام داده تعداد زیادی از اقشار ضعیف جامعه نه تنها دیگر نیازمند حمایت کمیته امداد نیستند بلکه خود کارآفرین شده و به خودکفایی رسیده‌اند.

مدیرعامل بانک ملت با بیان این نکته که این بانک آمادگی دارد تا بیش از سهمیه امسال در سال آینده به مددجویان کمیته امداد تسهیلات پرداخت کند، تصریح کرد: بانک ملت در سال جاری، تمامی هزینه‌های چاپ سررسیدهای خود را به زلزله‌زدگان کرمانشاه اختصاص داد ضمن این که ۱۰۰ هزار جفت کفش برای اهدا به نیازمندان خریداری کرده است.

از سویی دیگر، پرویز فتاح، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) هم در این جلسه اعلام کرد که با تسهیلات اعطایی از سوی بانک ملت، تا کنون ۱۰۰ هزار نفر از پوشش کمیته خارج و خود کفا شده‌اند.

وی با اشاره به این نکته که بانک ملت همواره نگاه حمایتی داشته و این نگاه برآمده از یک اراده بزرگ است،   افزود: این بانک در حوزه کمیته امداد بسیار خوب عمل کرده است و ما نه تنها نامه قدردانی از این بانک را برای معاون اول رییس جمهوری نوشتیم بلکه در صحن علنی مجلس هم از بانک ملت نام بردیم.

فتاح خاطرنشان کرد: خروج ۱۰۰ هزار نفر از پوشش کمیته امداد نشانه اثرگذاری بالای بانک ملت است که بی تردید این امر در بخش تولید اثرات مثبت خواهد داشت و هزینه ها را کاهش خواهد داد.

رییس کمیته امداد پیشنهاد داد تا با برپایی نمایشگاهی، غرفه هایی از کارآفرینان استفاده کننده از تسهیلات بانک ملت که تا پیش از این تحت پوشش کمیته امداد بودند تشکیل شود و محصولات آنها در معرض دید عموم قرار بگیرد.

همچنین عبدالمالکی، معاون اشتغال کمیته امداد هم در این دیدار، با قدردانی از بانک ملت گفت: این بانک تاکنون۱۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات جهت پرداخت به مددجویان تحت پوشش این کمیته پرداخت کرده است که سهم ۲۰.۶ درصدی از کل منابع تخصیص یافته از سوی شبکه بانکی را شامل می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز