خبرگزاری کار ایران

صادق نجفی تاکید کرد:

باید حلقه‌های مفقوده تولید و بازار شناسایی شوند/ فعال‌کردن ۳۱ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در سال آینده

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۴۳۶

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از هدف‌گذاری ایجاد، احیا و فعال کردن ۳۱ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در سال آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، صادق نجفی در گردهمایی مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: باید حلقه‌های مفقوده تولید و بازار شناسایی شوند و به هم گره بخورند، حمایت از تولید ملی به عنوان افتخار ملی مورد تاکید رهبر انقلاب است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: ایجاد کلینیک‌های صنعت دستور ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت است و رؤسای سازمان‌ها و مدیران شهرک‌های صنعتی استان‌ها باید نقش راهبری و حمایتی در این موضوع داشته باشند.

نجفی تصریح کرد: بیش از ۳۷ درصد مسایل اقتصادی کشور مربوط به وزارت صنعت، معدن و تجارت است، این وزارتخانه به مدیران جهادی، تلاشگر و با برنامه نیاز دارد.

وی در ادامه با اشاره به وجود ۸۵ هزار واحد صنعتی در کشور ادامه داد: بیش از ۵۰ هزار واحد صنعتی مجوز گرفتند و در حال ساخت هستند و این در حالی است که در ده ماهه اخیر ۱۶ هزار تقاضا برای تاسیس واحدهای صنعتی اخذ شد که نشانگر امید به کار و تلاش در جامعه است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: ۹۶۶ شهرک و ناحیه صنعتی و ۹ منطقه ویژه اقتصادی در کشور وجود دارد و ۹۰ درصد صنایع، کوچک هستند.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های تولید ملی در کشور بالاست تاکید کرد : کارخانه‌های بزرگ به عنوان پیشران و لوکوموتیو صنعت و تولید کشور باید فعالیت کنند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز