خبرگزاری کار ایران

رییس هیات عامل ایدرو در گردهمایی مدیران وزارت صنعت ، معدن و تجارت :

سازمان گسترش در چهار سال آینده ۲۰۷ هزار میلیارد ریال در ۲۰ استان کشور سرمایه گذاری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۶۵۳

رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در گردهمایی روسای سازمان های صنعت ، معدن و تجارت و مدیران عامل شرکت شهرک های صنعتی با تشکر از برگزاری این نشست گفت : همه ما مجموعه ای به نام وزارت صنعت ، معدن و تجارت هستیم و هیچ تفاوتی میان ستاد و استان ها وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، منصور معظمی با اشاره به حضور دوساله خود در ایدرو تصریح کرد : در این مدت ، دیدگاه من هماهنگی و همکاری با استان ها بوده است .

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت به تدوین برنامه چهار ساله سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران – ایدرو افق ۱۴۰۰ – اشاره کرد و گفت : بر اساس این برنامه قرار است ۲۰۷ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در ۲۰ استان صورت پذیرد .

وی خاطرنشان کرد : مدیران صنایع و معادن استان ها باید در این زمینه به ما کمک و دیدگاه های خود را به ما اعلام کنند تا به یک جمع بندی خوب برای اجرا برسیم .

معظمی با بیان اینکه در بودجه سال ۱۳۹۷ برای صنعت کشور اتفاقات خوبی افتاده است ، گفت :ان شاالله سازمان های توسعه به خصوص ایدرو شرایط بهتری خواهند داشت و امیدواریم سازمان های توسعه ای بتوانند سه نقش اصلی خود – حمایت کننده ، توسعه دهنده و سرمایه گذار – را برای توسعه صنعت کشور در سال جدید بهتر اجرا کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز