خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

با قوانین موجود نمی‌توان خلق ثروت کرد

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۱۲۴

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا به‌امروز از ذخائر زیرزمینی و منابع طبیعی استفاده شده است اما حالا باید دنبال جایگزین دیگری بود که به معنای شکل‌گیری اقتصاد دیجیتال است.

به گزارش ایلنا؛ رسول سرائیان، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نخستین همایش جنبه‌ای حقوقی ارتباطات و فناروی اطلاعات گفت: در دهه اخیر سه تحول اساسی در جهان شکل گرفته است که از جمله آن به کاهش ذخائر منابع طبیعی، مخاطرات زیست محیطی و تحول در حوزه دانش و فناوری اشاره کرد.

سرائیان درباره اقتصاد دیجیتال اظهار داشت: تا به‌امروز از ذخائر زیرزمینی و منابع طبیعی استفاده شده است اما حالا باید دنبال جایگزین دیگری بود که به معنای شکل‌گیری اقتصاد دیجیتال است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره جنبه‌های حقوقی گفت: مسائل حقوقی از مهم‌ترین حوزه‌ها برای کسب و کارهای نوپا هست و بیشتر فعالان این حوزه دغدغه این حوزه حقوقی را دارند و امیدوار هستیم با این همایش قدم‌های مهمی را برداریم.

وی افزود:‌ در دولت یازدهم تحول بزرگی در وزارت ارتباطات ایجاد شد و پوشش نسل سه و چهار از جمله اقدامات خوب بوده است، در حال حاضر نخبگان و دانشجویان برای مسائل جدید و نوآوری آمادگی دارد و این دغدغه را دارند.

سرائیان با اشاره به لوایح پنجگانه گفت: ‌لوایح پنجگانه در پورتال سایت فناوری اطلاعات قرار داده شده است و امیدداریم با نظرات صاحب نظران این لوایح غنی شود.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات تاکید کرد: اگر به دنبال تحول هستیم باید در بخش قوانین تغییر ایجاد شود با قوانین موجود نمی‌توان خلق ثروت کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز