خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ایلنا:

روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند/از نقد رسانه‌ها نهراسید

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۶۶۳

نشست مدیران روابط عمومی ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر کشور با حضور روزبه کردونی (رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) و مسعود حیدری (مدیرعامل خبرگزاری کار ایران _ ایلنا) برگزار شد.

 به گزارش ایلنا، مسعود حیدری در این نشست با اشاره به گستردگی وظایف روابط عمومی ها گفت: روابط عمومی ها در مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل گستردگی ، وظایف سنگین تری دارند.

وی با بیان این که با توجه به شرایط کشور شفافیت بهترین نکته ای است که باید روابط عمومی ها مورد تاکید قرار دهند، تصریح کرد: اگر هر مجموعه‌ای شفافیت داشته باشد قطعا از آسیب مصون خواهد بود.

حیدری در ادامه بر استفاده درست از ظرفیت رسانه‌ها تاکید و اظهار کرد: روابط عمومی‌ها باید در راهبری و مدیریت پیام‌ها و اطلاعات ایفای نقش کنند چرا که درصورت ایجاد محدودیت ، زمینه های دسترسی به پیام به شکل دیگری وجود دارد.

مدیرعامل خبرگزاری ایلنا در ادامه تاکید کرد: به دلیل گستردگی خدمات وزارتخانه توقعات بیشتری هم از آن وجود دارد بنابراین روابط عمومی این مجموعه می تواند کمک رسان خوبی برای وزارتخانه باشد و می‌توانند کاری کنند که مشکل تبدیل به بحران نشود.

حیدری معتقد است که رسانه ها در کنار روابط عمومی می توانند اطلاعات بهتر و بیشتری به مخاطب ارائه کنند ضمن این که روابط عمومی نباید از نقد رسانه‌ها هراس داشته باشند و اشکالات را باید با کمک رسانه‌هایی که منصفانه نقد می کنند برطرف کنند.

وی گفت: اگر رسانه‌های منصف نقد درستی نداشته باشند قطعا در اصلاح مسیرمان دچار اشکال خواهیم شد.

گفتنی است در این نشست  یک روزه ، مدیران روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی یک گفت وگوی 4 ساعته با رییس مرکز روابط عمومی به بیان پار ه ای از دغدغه ها در حوزه روابط عمومی پرداخته و خواستار ارتقای روابط عمومی در سطح استان شدند و در پایان نظرات و پیشنهادات خود را نیز ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز