خبرگزاری کار ایران

کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا:

سکه رکورد زد/ نرخ طلا رو به افزایش است

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۸۶۵

کشتی‌آرای گفت: طی روزهای گذشته طلا تا گرمی ۱۵۰ هزار تومان هم بالا رفت اما سکه ۱ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان بود و این موضوع نشان می‌دهد که بر روی نرخ سکه حباب داریم.

  محمد کشتی‌آرای، رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در مورد وضعیت بازار طلا اظهار داشت: در حالی که قیمت جهانی طلا رو به کاهش است اما از هفته گذشته تاکنون نرخ طلا در ایران رو به افزایش است که دو عامل افزایش تقاضا و افزایش قیمت ارز باعث این موضوع شده است.

وی با بیان اینکه بهای سکه حدود ۱۷ هزار تومان نسبت به هفته گذشته رشد داشته است، افزود: افزایش تقاضا در بازار و رشد بهای ارز، قیمت سکه را نیز تحت تاثیر قرار داد.

کشتی‌آرای گفت: ضمن آنکه بهای نیم سکه نیز به شدت رشد داشته و سکه‌های یک گرمی هم تا ۲۵ هزار تومان افزایش داشت که یک رکورد قیمتی را رقم زد.

وی با بیان اینکه قیمت اونس جهانی به ۱۳۲۳ دلار رسید، گفت: در بازار اولین روز هفته بهای سکه تمام به ۱ میلیون و ۵۶۵ هزار تومان ، بهای نیم سکه به ۷۷۲ هزار تومان، قیمت ربع سکه به ۴۹۵ هزار تومان و بهای سکه‌های یک گرمی هم به ۳۳۰ هزار تومان رسید. همچنین بهای طلای ۱۸ عیار به ۱۴۸ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت هر مثقال طلا نیز به ۶۴۴ هزار تومان رسید.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته طلا تا گرمی ۱۵۰ هزار تومان هم بالا رفت اما  سکه ۱ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان بود و این موضوع نشان می‌دهد که بر روی نرخ سکه حباب داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز