خبرگزاری کار ایران

زنگنه در پاسخ به ایلنا:

بعید می‌دانم خط لوله تاپی اجرایی شود/ ادعای حضور آبدارچی در هیات‌مدیره صندوق بازنشستگی نفت جای پیگیری حقوقی دارد/احتمال نهایی‌شدن قرارداد با هندی‌ها برای توسعه فرزاد B

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۰۲۲

وزیر نفت ادعای مطرح شده درباره حضور یک آبدارچی در هیات‌مدیره صندوق بازنشستگی نفت را قابل پیگیری حقوقی دانست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، بیژن نامدار زنگنه در جمع خبرنگاران درباره اجرایی شدن قراردادهای جدید قبل از پایان سال‌جاری اظهار داشت: تلاش می‌کنیم این قراردادها اجرایی شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره مذاکره با مقامات نفتی هند در سفر اخیر به این کشور اظهار داشت: ما در این سفر هم درباره برداشت نفت و هم در زمینه توسعه میدان فرزاد B مذاکراتی داشته و پیشرفت‌هایی نیز حاصل شده است. البته درباره فرزاد B در اصول توافق شده که امیدواریم در جزییات و چارچوب کلی نیز به نتیجه برسیم.

زنگنه در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا مبنی بر اجرایی شدن خط لوله تاپی و تصمیم ایران برای صادرات گاز به پاکستان توضیح داد: هر زمان که خط لوله تاپی اجرایی شد درباره آن صحبت می‌کنم. بعید می‌دانم این پروژه اجرایی شود.

وزیر نفت همچنین در پاسخ به سوال سوم ایلنا مبنی بر اظهارنظرهایی درباره استخدام یک آبدارچی در صندوق بازنشستگی نفت بیان کرد: آیا امکان دارد یک آبدارچی عضو هیات‌مدیره یا مدیرعامل یک شرکت باشد؟ طوری صحبت شود که باورپذیر باشد. این قضیه واقعا جای پیگیری حقوقی دارد.

زنگنه درباره واگذاری توسعه لایه نفتی پارس‌جنوبی توسط شرکت مرسک اظهار داشت: مرسک با توتال ادغام شده بنابراین به این سادگی‌ها لایه نفتی به توتال داده نمی‌شود.

وی درباره ترانزیت نفت به کرکوک عراق نیز گفت: این پروژه منتفی نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز