خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه صنف بارفروشان در گفت‌وگو با ایلنا:

توزیع میوه‌های قاچاق خارج از میدان بار فروشان/ با حجره‌داران متخلف برخورد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۵۸۵

رئیس اتحادیه بار فروشان گفت: میوه‌های قاچاق خارج از میادین، خرید و فروش می‌شوند.

حسن صابری رئیس اتحادیه بار فروشان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص قاچاق میوه به کشور در آستانه عید اظهار کرد: قاچاق میوه به کشور وجود دارد اما این موضوع در میادین فروش بار اتفاق نمی‌افتد. میوه‌های قاچاق خارج از میادین خرید و فروش می‌شوند.

وی افزود: در حال حاضر میوه‌های قاچاق وارداتی در حدی نیست که با کانتینر وارد کشور شود اما داخل کانتینرهای متفرقه این امر اتفاق می‌افتد.

رئیس اتحادیه صنف بارفروشان گفت: ورود میوه قاچاق در میدان تقریبا به صفر رسیده است و عواملی مانند بازرسی اتاق اصناف، تعزیرات، بازرسان جهاد کشاورزی و صنعت و معدن در میدان گشت‌زنی دارند و به ندرت این تخلف دیده شده که در این مواقع هم با حجره داران متخلف برخورد شده است.

صابری در ادامه تصریح کرد: در این مدت اخیر تنها 150 کیلو میوه قاچاق در میدان اصلی یافت شده که آن هم در حد یک یا دو عدد از هر حجره‌دار بود اما در سطح شهر و خارج از میدان به صورت گسترده این نوع میوه‌ها توزیع می‌شود. میوه‌های قاچاق و قیمت آنها به نحوی است که تنها قشر مرفه می‌توانند آن را مصرف کنند.

رئیس اتحادیه بار فروشان با اشاره به نوع میوه‌های قاچاق خاطرنشان کرد: میوه هایی مانند آووکادو، فیجوا، به تعداد محدود و لیموی چینی، انگور و میوه کاکتوس به صورت قاچاق وارد و در خارج از میادین اصلی به فروش می‌رسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز