خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون بررسی سانحه هواپیمای تهران- یاسوج به ایلنا خبر داد؛

انتشار اولین گزارش اطلاعات جعبه سیاه تا فردا/ جعبه سیاه به تهران بازگشت/ حضور نمایندگان سه قوه برای بررسی سانحه

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۰۰۹

رییس کمیسیون بررسی سانحه هواپیمای تهران- یاسوج با بیان اینکه جعبه سیاه هواپیما به تهران بازگشت، گفت: امروز یا فردا اولین گزارش از اطلاعات جعبه سیاه هواپیما منتشر می شود.

حسن رضایی فر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت بررسی اطلاعات کپی شده جعبه سیاه اظهار داشت: اطلاعات جعبه سیاه در کشور فرانسه کپی و در حال حاضر در سازمان هواپیمایی در حال تحلیل است. 

وی ادامه داد: تنها عملیات کپی اطلاعات جعبه سیاه در کشور فرانسه انجام شد و خود جعبه سیاه پس از انجام عملیات کپی برداری به کشورمان بازگردانده شد. 

رییس کمیسیون بررسی سانحه هواپیمای تهران- یاسوج با بیان اینکه طبق مقررات ایکائو بازخوانی اطلاعات در دو کمیسیون بررسی سانحه در سازمان هواپیمایی ایران و کشور فرانسه انجام می شود، گفت: نمایندگان سه قوه قضایی، مقننه و مجریه در کمیسیون بررسی این سانحه در ایران حضور دارند.

رضایی‌فر افزود: بازپرس استان اصفهان نماینده قوه قضاییه، سازمان هواپیمایی نماینده قوه مجریه و کمیسیون عمران جلس نماینده قوه مقننه در کمیسیون بررسی سانحه است.

وی از انتشار اولین گزارش اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای آسمان طی امروز یا فردا خبر داد و گفت: تمام گروه ها در ایران و فرانسه باید تحلیل خود از اطلاعات را ارایه دهند و پس از آن می توان گزارش نهایی را منتشر کرد.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز