خبرگزاری کار ایران

اولین قرارداد دو میدان Brown field در قالب IPC با روسها امضا شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۴۸۵

مدیرعامل شرکت دانا انرژی از امضای اولین قرارداد دو میدان Brown field در قالب IPC خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمد ایروانی مدیرعامل شرکت دانا انرژی در مراسم امضای قرارداد بهبود بازیافت ، افزایش تولید و بهره برداری از میادین نفتی آبان و پایدار غرب بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت های زاروپژنفت روسیه و دانا انرژی ایران اظهار داشت: وزیرنفت همواره به دنبال این بود که نقیصه عدم وجود شرکت‌های E&P ایرانی را جبران کند ما از ابتدا که زاروپژونفت امضا کرد و شرکت ما را انتخاب کرد ما حضور داشته‌ایم .

وی با بیان اینکه هدف IPC انتقال دانش فنی به کشور است افزود: با اجرایی شدن این قراردادها ما می‌توانیم دانش و مدیریت را یاد بگیریم و شاه بیت این همکاری نیز بحث انتقال تکنولوژی، دانش مدیریت و تامین مالی است.

مدیرعامل شرکت دانا انرژی با بیان اینکه قرارداد افزایش تولید در دو میدان نفتی آبان و پایدار غرب اولین قرارداد در قالب IPC در دو میدان Brown field است افزود: با توجه به این که در این میادین قبلا تولید داشته‌ایم، پیچیدگی آن زیاد بوده و امیدواریم به خوبی کارها انجام شود.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه محدودیت‌های بانکی از کمیسیون انرژی تقاضا داریم که حمایت بیشتری داشته باشد از صندوق توسعه ملی نیز می‌خواهیم که بخش بهتری را ایجاد کند چرا که کسب و کار E&P جدید است و باید از آن حمایت شود.

وی ابراز امیدواری کرد که به زودی قراردادهای جدید امضا شود و شاهد رونق بیشتر صنعت نفت و افزایش تولید و کاهش هزینه ها باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز