خبرگزاری کار ایران

مدیریت جدید بازرگانی شرکت ملی نفتکش ایران منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۵۴۵

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ملی نفتکش ایران درحکمی سرپرست مدیریت بازرگانی این شرکت را منصوب کرد.

 به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ملی نفتکش ایران، به موجب حکم کاپیتان نصرالله سردشتی، کاپیتان شهرام فرحبد به عنوان سرپرست مدیریت بازرگانی این شرکت منصوب شد.

کاپیتان فرحبد که از دریانوردان باسابقه شرکت ملی نفتکش ایران بوده است،تا پیش از این ریاست بیمه و دعاوی این شرکت را برعهده‎ داشت.

وی جایگزین کاپیتان سردشتی شده است که هم اکنون مدیرعاملی شرکت ملی نفتکش ایران را عهده‎دار است.  

کاپیتان فرحبد ریاست گروه عملیات مدیریت بازرگانی و معاونت امور آموزش شرکت ملی نفتکش ایران را نیز در کارنامه خود دارد.

وی همچنین مشاور سازمان بنادر و دریانوردی در کمیته فرعی HTW و کمیته حقوقی سازمان بین المللی دریانوردی ( IMO) و ممتحن ارشد سازمان بنادر و دریانوردی بوده و حضور و نقش موثری در فرآیند اصلاح کنوانسیون STCW و اصلاحیه مانیل و  همچنین طراحی و اجرای دوره‎های متکی به سیستم شبیه‎ساز براساس الزامات شرکت‎های معظم نفتی یا Vetting و کنوانسیون STCW برای پرسنل و دریانوردان شرکت ملی نفتکش ایران داشته است.

کاپیتان فرحبد که دانش‎آموخته رشته مهندسی و علوم دریایی از دانشگاه چابهار در مقطع کارشناسی و رشته بیمه دریایی از دانشگاه جهانی دریانوردی مالمو در مقطع کارشناسی ارشد است، از سال 1363 وارد شرکت ملی نفتکش ایران شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز