خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در پاسخ به ایلنا:

بازگشایی پارکینگ مسقف فرودگاه امام از امروز بدون افزایش قیمت / انجام روزانه 153 پرواز خروجی و ورودی در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۵۱۸

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با بیان اینکه در ایام نوروز در هیچ یک از بخش‌های فرودگاه اعم از غرفه‌های تجاری، پارکینگ و تاکسی‌ها افزایش قیمت نخواهیم داشت، گفت: در ایام نوروز به طور میانگین 142 تا 153 پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه امام انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهرام آدم‌نژاد در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از ترمینال مسافری فرودگاه امام در جمع خبرنگاران از بازگشایی پارکینگ مسقف با ظرفیت هزار و 200 دستگاه خودرو خبر داد و گفت: این پارکینگ چند ماه بسته بود و از امروز بازگشایی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ افزایش قیمتی در نرخ خدمات پارکینگ در فرودگاه امام نخواهیم داشت ادامه داد: به مردم اکیدا توصیه می‌شود با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به فرودگاه بیایند.

وی با اشاره به حضور نماینده شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه گفت:‌ نماینده تمام ایرلاین‌ها در فرودگاه حاضر هستند تا در شرایط احتمالی تاخیر پروازها پاسخگوی مسافران خود باشد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی از افزایش تا 10 درصدی پذیرش مسافر و پروازهای ورودی و خروجی در فرودگاه امام خبر داد و گفت: امسال نسبت به ایام نوروز سال گذشته افزایش 14 درصدی در ظرفیت پذیرش مسافر و پروازهای ورودی و خروجی داریم.

آدم‌نژاد با اشاره به بازگشایی گره‌های ترافیکی مسیرهای ورودی و خروجی فرودگاه حضرت امام گفت: برای روانی ترافیک و تسهیل در رفت‌وآمد مسافران مسیرهای تاکسی و حمل و نقل عمومی با مسیر خودروهای شخصی از هم تفکیک شده است که منجر به راحتی مسافران در دسترسی به فرودگاه می‌شود.

این مقام مسوول با اشاره به اصلاح تسمه‌های نقاله اظهار داشت: ایجاد امکانات جدید باعث افزایش آسایش مسافران در فرودگاه می‌شود و تمام 60 گیت چک‌ این فرودگاه امام امسال فعال خواهد بود که باعث می‌شود صف طولانی برای مسافران ایجاد نشود.

آدم‌نژاد با اشاره به توزیع پروازها در ساعات مختلف شبانه روز اظهار داشت: با همکاری همکاران ما در بخش TOC پروازها در ساعات مختلف شبانه‌روز توزیع می‌شود و قرار بر این است که به طور میانگین 6 الی 8 پرواز در ایام نوروز در فرودگاه امام انجام شود.

وی در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر نظارت بر قیمت‌ها در غرفه‌ها، تجاری فرودگاه ، پارکینگ و تاکسی‌ها گفت: هیچ‌گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

وی همچنین با اشاره به مراحل تکمیل ترمینال سلام گفت: تابستان سال 97 ترمینال سلام با ظرفیت پنج میلیون مسافر به افتتاح می‌رسد.

وی تاکید کرد: قرار بر این است که با ساماندهی ترمینال 1 (ترمینال موجود فرودگاه) از ظرفیت این ترمینال کم شود تا بتوانیم پروژه‌های زیرساختی در این ترمینال را به اجرا برسانیم. این ترمینال 16 سال است که پروژه‌های زیرساختی در آن اجرا نشده است بنابراین نیازمند بازسازی است.

آدم‌نژاد همچنین با اشاره به تعداد پروازهای روزانه فرودگاه امام در ایام نوروز گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها روزانه متوسط بین 140 تا 153 پرواز ورودی و خروجی از فرودگاه امام در ایام نوروز انجام می‌شود.

به گفته مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام طرح نوروزی در این فرودگاه از 25 اسفند امسال شروع و تا 18 فروردین سال 97 ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز