خبرگزاری کار ایران

تسویه سود سهام عدالت آخرین گروه مشمولان در نوروز ۹۷

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۵۷۸

تسویه بقیه سود گروه بیستم مشمولان سهام عدالت از ابتدای سال ۹۷ به تدریج انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ باقیمانده سود سهام عدالت عملکرد سال مالی ۱۳۹۵ شرکت‌های سرمایه پذیر مربوط به کارکنان شاغل در دستگاه های اجرایی، بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی از روزهای نخست کاری سال ۹۷ به تدریج به حساب این دسته از مشمولان واریز می‌شود.

باقیمانده سود سهام عدالت مرحله تکمیلی گروه بیستم مشمولان شامل کارکنان شاغل در دستگاه های اجرایی، بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی به تدریج از روزهای نخست کاری سال ۹۷ با دریافت تدریجی سود تقسیمی مجامع شرکت های سرمایه پذیر، به حساب این دسته از مشمولان واریز می‌شود.

بر این اساس مانده سود آخرین گروه از مشمولان سهام عدالت از روزهای نخست کاری سال جدید در حالی از طریق شعب بانک های عامل و موسسات مالی «که مشمولین مزبور شماره شبا بانکی خود را از طریق آن به سامانه سهام عدالت اعلام نموده اند» به تدریج پرداخت خواهد شد که با این اتفاق تسویه سود سهام عدالت تمامی گروه های مشمول انجام خواهد شد.

بر این اساس تعداد مشمولینی که در این مرحله به عنوان واریز مرحله تکمیلی، از سود سهام عدالت عملکرد سال مالی ۱۳۹۵ برخوردار شده اند حدود ۹ میلیون نفر از کارکنان شاغل در دستگاه های اجرایی، بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی و خانوارهای این افراد هستند.

گفتنی است؛ تاکنون عمده تسویه سود سهام عدالت عملکرد سال مالی ۱۳۹۵ شرکتهای سرمایه پذیر مربوط به ۱۹ گروه از مشمولان انجام شده است و با تسویه سود سهام عدالت کارکنان شاغل در دستگاه های اجرایی، بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی (به عنوان گروه بیستم از مشمولان)، با تلاش های صورت گرفته تسویه کامل سود سهام عدالت تمامی گروه های ۲۰ گانه مشمولان صورت خواهد گرفت.

همچنین آندسته از مشمولانی که پس از تسویه حساب سود سهام عدالت گروه های مربوط به خود اقدام به ثبت شماره شبای حسابی بانکی در سامانه سهام عدالت کرده‌اند و نیز آن دسته از مشمولانی‌که از این به بعد اقدام به ورود شماره شبای حساب بانکی خود در سامانه سهام عدالت می‌کنند، پس از تائید شماره شبای آنها و نیز پس از تسویه کامل سود سهام عدالت با تمامی گروه‌ها، سود سهام خود را در سال آینده دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز