خبرگزاری کار ایران

قیمت بلیت شناورهای دریایی در جزایر جنوبی

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۸۳۷

نوروز امسال امکان خرید اینترنتی بلیت شناور فراهم است و مسافران نوروزی می‌توانند از سه طریق حضوری، اینترنتی و از طریق پایانه بانکی نسبا به خرید بلیت شناور در مسیر مورد نظر خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، امسال برای اولین بار امکان خرید بلیت شناور از سه طریق حضوری، اینترنتی و خرید از طریق پایانه بانکی (بانک انصار) به وجود آمده است و مسافران می‌توانند برای خرید بلیت شناور برای تردد بین جزایر و شهرهای ساحلی جنوبی کشورمان به سایت daryasafar.pmo.ir کنند.

براساس نرخ‌های اعلام شده قیمت بلیت شناور مسافربری از چارک به کیش 32 هزار تومان و قیمت بلیت شناور مسافربری از کیش به چارک 35 هزار تومان است.

همچنین نرخ بلیت لندینگ کرافت جهت حمل خودرو از چارک به کیش 175 هزار تومان (راننده و سرنشینان) است و قیمت بلیت لندینگ کرافت جهت حمل خودرو از کیش به چارک 165 هزار تومان(راننده و سرنشینان) تعیین شده است. عوارض ورود خودرو به جزیره کیش هم مبلغ 200 هزار تومان درنظر گرفته شده است.

قیمت بلیت شناور مسافربری از آفتاب به کیش 29 هزار تومان و قیمت بلیت شناور مسافربری از کیش به آفتاب 33 هزار تومان است. همچنین تعرفه لندینگ کرافت جهت حمل خودرو از آفتاب به کیش 160 هزار تومان (راننده و سرنشینان) و قیمت تعرفه لندینگ کرافت جهت حمل خودرو از کیش به آفتاب ١,٥٥٠,٠٠٠ ریال (راننده و سرنشینان) تعیین شده است.

همچنین قیمت بلیت شناور مسافری تندرو از بندر عباس به قشم 15 هزار تومان و از بندرعباس به هرمز 7 هزار تومان نرخ‌گذاری شده است. قیمت بلیت شناور مسافری بین دو جزیرع قشم و هرمز هم 9 هزار تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز