خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام:

۹۰ درصد گوشت قرمز مورد نیاز کشور از تولید داخل تامین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۳۹۸

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: با اقدامات صورت گرفته، زمینه دسترسی به گوشت قرمز،گوشت مرغ و تخم مرغ با قیمت مصوب برای عموم مردم فراهم است.

به گزارش ایلنا، حمید ورناصری مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از آرامش حاکم بر بازار محصولات پروتئینی پرمصرف مردم در تعطیلات نوروز ۹۷ خبر داد و اظهار داشت: امسال به واسطه برنامه ریزی مناسب وزارت جهاد کشاورزی و اقدامات موثر شرکت پشتیبانی امور دام کشور در زمینه تامین گوشت قرمز،گوشت مرغ و تخم مرغ،آرامش بر بازار محصولات پروتئینی پرمصرف مردم در تعطیلات نوروز ۹۷ حاکم است و زمینه دسترسی به گوشت قرمز،گوشت مرغ و تخم مرغ با قیمت مصوب برای عموم مردم فراهم می باشد.

وی با اشاره به ادامه روند توزیع اقلام پروتئینی مورد نیاز مردم در ایام تعطیلات نوروز خاطرنشان کرد:علاوه بر مراکز عرضه، توزیع گوشت قرمز،گوشت مرغ و تخم مرغ از طریق خودروهای سیار با نصب پلاکارد در سطح شهر نیز انجام می شود.

ورناصری تصریح کرد: با توجه به و نامگذاری سال ۹۷ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» یکی از اهداف مهم وزارت جهاد کشاورزی استمرار تامین گوشت قرمز،گوشت مرغ و تخم مرغ مورد نیاز کشور از طریق تولیدات داخلی خواهد بود.

وی میزان نیاز کشور به گوشت قرمز را سالانه ۹۴۰ هزار تن عنوان کرد و افزود: ۹۰ درصد گوشت قرمز مصرفی مردم از طریق تولیدات داخل تامین می شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در خصوص گوشت مرغ و تخم مرغ یادآور شد:با تغییر فصل و افزایش دما و با توجه به کند شدن روند بیماری آنفو لانزای فوق حاد پرندگان و کمتر شدن تقاضای بازار تامین این اقلام و همچنین تنظیم بازار آن نیز با سهولت بیشتری صورت می گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز