خبرگزاری کار ایران

روش‌های آگاهی از ظرفیت‌خالی قطارهای رجا در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۴۰۴

بعد از آغاز فروش بلیت‌های نوروزی، کماکان ظرفیت‌های خالی وجود دارد که متقاضیان سفر برای استفاده از ظرفیت‌های باقی مانده قطارهای رجا در ایام مختلف می‌توانند از طریق سامانه‌های فروش این شرکت اقدام به تهیه بلیت کنند.

به گزارش ایلنا، شرکت حمل ونقل ریلی رجا اعلام کرد: سفرهای نوروزی سال ۱۳۹۷ قطارهای شرکت حمل و نقل ریلی رجا، از روز جاری در سراسر کشور آغاز شد و  رجا به عنوان بزرگترین شرکت بخش مسافری ریلی کشور سهم حدود ۶۰ درصدی در ناوگان و جابه جایی مسافر دارد.

بعد از آغاز فروش بلیت‌های نوروزی، کماکان ظرفیت‌های خالی وجود دارد که متقاضیان سفر برای استفاده از ظرفیت‌های باقی مانده قطارهای رجا در ایام مختلف می‌توانند از طریق سامانه‌های فروش این شرکت (سایت www.raja.ir، نمایندگی‌های مجاز فروش، اپلیکیشن فروش، تلفنی از طریق سامانه ی ۱۵۳۹) اقدام به تهیه بلیت کنند.

شرکت رجا برای سفرهای نوروز سال جاری، در برخی از تاریخ‌ها و قطارها در مسیرهای مختلف تخفیفاتی را نیز اعمال کرده است.

سفرهای نوروزی با قطارهای رجا از ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ آغاز شده و در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ خاتمه می‌یابد.

هموطنان گرامی برای آگاهی از موجودی بلیت، برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت و ... علاوه بر تماس با سامانه‌ی ارتباط با مشتریان این شرکت به صورت شبانه روزی و از سراسر کشور با تلفن‌ ۱۵۳۹ ، می‌توانند به سایت رجا نیز مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز