خبرگزاری کار ایران

برقراری پروازهای فوق العاده با هدف تسهیل برگشت گردشگران نوروزی کیش

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۹۹۹

با پیگیری اداره کل فرودگاه های کیش در جهت تسهیل جابجایی و رفاه حال مسافران نوروزی پروازهای فوق العاده در مسیر کیش به تهران برقرار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با توجه به پایان سفرهای نوروزی بسیاری از هموطنان و بازگشت از جزیره کیش به مقاصد خود و با هدف تامین رفاه بیشتر مسافران و تعدیل نرخ بلیت، بنا به درخواست اداره کل فرودگاه های کیش از شرکت های هواپیمایی مبنی بر برقراری پروازهای  فوق العاده در مسیر کیش به تهران، تا کنون چندین سورتی پرواز در این مسیر برقرار شده است.

بر اساس این گزارش علاوه بر سه پرواز شرکت هواپیمایی کیش در روزهای18، 19و 20 فروردین شرکت های هواپیمایی آتا، زاگرس و ساها دیروز 18 فروردین پروازهای فوق العاده در مسیر کیش به تهران برقرار کردند. در این پروازها هواپیمایی آتا ساعت ۱۳و بیست دقیقه،  زاگرس ساعت ۲۲ و شرکت هواپیمایی ساها ساعت ۲۱ و بیست دقیقه مسافران را در مسیر کیش به تهران جابجا کردند.

امروز یک شنبه ۱۹ فروردین نیز شرکت های هواپیمایی کیش، کاسپین و ساها با برقراری پروازهای فوق العاده برگشت مسافران به تهران را تسهیل می کنند.

لازم به ذکر است پیگیری برقراری پروازهای فوق العاده تا جابجایی کامل مسافرین نوروزی همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز