خبرگزاری کار ایران

مرحله پایانی رجیستری موبایل از امروز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۱۵۰

مرحله نهایی طرح کددار کردن گوشی های تلفن همراه سامسونگ و سایر نشان‌های تجاری تلفن همراه آغاز شد.

 به گزارش ایلنا، طرح رجیستری گوشی های تلفن همراه وارداتی که از مهرماه پارسال با برند اپل آغاز شده بود اکنون و در آخرین هفته های فروردین 97 وارد مرحله پایانی معرفی مدل های مختلف شد.

اکنون همه گوشی های تولیدی شرکت سامسونگ و سایر شرکت ها مانند زد.تی.ای(ZTE)، اچوتی.سی(H.T.C)، لنوو(LENOVO)،کت(CAT)، ایسوز(ASUS)، میکروسافت(MICROSAFT)، و آلکاتل(ALCATEL)وارد این طرح شده‌اند.

گوشی های تازه اعلام شده از بامداد روز شنبه یک اردیبهشت ماه امسال رجیستری خواهند شد.

پیش از این مدل های اپل، بلک‌بری، موتورولا، گوگل پیکسل، الجی، هواوی، نوکیا، سونی، تکنو، شیائومی و مدل‌های S9 و +S9 از نشان تجاری سامسونگ مشمول طرح رجیستری شده بودند.

افرادی که تلفن همراه سامسونگ و سایر نشان‌های تجاری دارند و تلفن شان به هردلیلی در چند ماه گذشته خاموش بوده، لازم است قبل از  آغاز طرح، تلفن همراه خود را با قراردادن سیمکارت درون آن روشن کرده و حتی المقدور با آن تماس گرفته و یا پیامک ارسال کنند. کسانی هم که تلفن همراه آنها دارای دو یا چند سیمکارت ‌باشد، باید با قرار دادن سیمکارت درون همه شکاف‌ها ، نسبت به فعالسازی تلفن همراه اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز