خبرگزاری کار ایران

شاپور محمدی مطرح کرد:

فناوری‌ به خودی خود سودآور است/فناوری را نباید محدود به خود کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۰۹۵

رئیس سازمان بورس گفت: فناوری‌ به خودی خود سودآور است و به توسعه بازارهای مالی کمک می‌کند.

به گزارش ایلنا، شاپور محمدی در آیین اختتامیه بزرگ‌ترین رویداد استارت‌آپی ایران و خاورمیانه ضمن قدردانی از فرابورس ایران و تمام کسانی که تلاش کرده‌اند حوزه‌هایی که مبتنی بر دانش و نوآوری است رشد مناسبی پیدا کند، گفت: فناوری‌ به خودی خود سودآور است و در عین حال به توسعه بازارهای مالی نیز کمک می‌کند اما نباید فناوری‌های نو را محدود به خود بدانیم چراکه برای نجات بخش سنتی اقتصاد هم به توسعه فناوری‌های نوین در این بخش نیاز داریم.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه یکی از حوزه‌های پرسود برای سرمایه‌گذاران نیز حوزه فناوری‌های مالی است، عنوان کرد: فین‌استارز بسیار کمک می‌کند که سرمایه‌گذاران فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری پیدا کنند.

وی همچنین به حوزه تنظیم قوانین و مقررات نیز اشاره کرد و افزود: سال ۹۵ بارها اعلام کرده‌ایم سازمان بورس آمادگی دارد به گسترش حوزه فین‌تک از طریق اصلاح و تکمیل مقررات کمک کند و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز وعده داده که در این امر ما را یاری کند.

️رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در ادامه اظهار کرد: امیدواریم با تعاملی که میان سازمان بورس، فرابورس و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برقرار شده بتوانیم کمک کنیم رویدادهای حوزه فناوری همچون فین‌استارز مقیاس جهانی پیدا کند.

️محمدی در پایان توصیه کرد که تمامی فعالان بازار سرمایه در جریان ظرفیت‌های فین‌استارز ۲۰۱۸ قرار گیرند و فرابورس ایران نیز امکانات، نرم‌افزارها و خدماتی که استارت‌آپ‌ها از طریق فین‌استارز ارائه می‌کنند را به تمامی ناشران ارسال کند تا بتوانند از تکنولوژی‌هایی که نیاز دارند، استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز