خبرگزاری کار ایران

به میزبانی کرمان؛

نمایشگاه بین المللی معدن، فرآوری معدنی و ماشین آلات معدنی و راهسازی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۶۷۴

نمایشگاه بین‌المللی معدن، فرآوری معدنی و ماشین‌آلات معدنی و راهسازی به میزبانی کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، ششمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و همچنین چهارمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی از 3 تا 6 تیرماه با حضور و مشارکت مطرح ترین و بزرگترین شرکت‌های حوزه معدنی داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کرمان برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه؛ آخرین دستاوردهای خود در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف اکتشاف، استخراج، فرآوری، صادرات، سرمایه‌گذاری و ماشین‌آلات را ارائه و در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

ششمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و همچنین چهارمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی که در فضایی به وسعت بیش از هشت هزار مترمربع برگزار می شود، در واقع ویترین ویژه ای است که در آن آخرین دستاوردهای تکنولوژی حوزه معدن و فرآوری معدنی در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

این نمایشگاه نیز همچون سال های گذشته با استقبال ویژه ی شرکت های خارجی و نمایندگان آنها مواجه شده و تاکنون حضور کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، روسیه، ترکیه، رومانی، چین، سوئد و ژاپن قطعی شده است.

نمایشگاه امسال با استقبال خوب شرکت های خارجی مواجه شده و تاکنون حضور کشورهای آلمان، کره جنوبی، چین، سوئد، ژاپن و روسیه قطعی شده است.

تکمیل زنجیره تولید برای دستیابی به محصولات و خدمات با ارزش افزوده بالاتر، دستیابی به آخرین فنآوری های نوین، افزایش تولید مواد اولیه مورد نیاز واحد های تولیدی، توسعه صنایع بالا دستی معدن و صنایع معدنی به منظور افزایش صادرات، انتقال و ارتقاء دانش و فناوری و توسعه تکنولوژی ساخت داخل با رویکرد بومی سازی، ارتقاء سطح ایمنی در معادن، تجهیز معادن و کارخانجات و رفع کمبود ماشین آلات و تجهیزات و توسعه سرمایه گذاری و رفع موانع در حوزه معدن و صنایع معدنی؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

مدیر برگزارکننده ششمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و فرآوری مواد معدنی گفت: در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های بزرگ و مختلف خارجی مهمترین شرکت های داخلی از جمله شرکت ملی مس ایران همراه با پیمانکاران داخلی و خارجی،مجتمع صنعتی و معدنی گل گهر همراه با پیمانکاران داخلی و خارجی، شرکت جهان فولاد سیرجان و شرکت مادر تخصصی معدن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)حضور دارند.

محمود بندرچی افزود: با توجه به پتانسیل خوب بخش های معدن،سیمان و متالورژی کشورمان بویژه استان کرمان برای جذب سرمایه گذاری؛ لذا این نمایشگاه می تواند فرصت بسیار مطلوبی جهت حضور و سرمایه گذاری در بخش های صنعتی و معدنی کشور باشد.

وی اضافه کرد: برگزاری 5 همایش و کارگاه علمی با حضور متخصصان و استادان دانشگاه­ها و همچنین برنامه ریزی برای بازدید هیئت های تجاری داخلی و خارجی؛ برخی از برنامه های جانبی ششمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری موادمعدنی و تجهیزات وابسته و چهارمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی است.

در این نمایشگاه ماشین آلات صنایع مربوط به اکتشاف، استخراج و بهره برداری، فرآوری مواد معدنی، مهندسین مشاور و پیمانکاران، تجهیزات آزمایشگاهی و زمین شناسی و اکتشاف معادن زیرزمینی، معادن روباز، محیط زیست، تجهیزات ترابری زیرزمینی، تجهیزات تولیدنیرو، تاسیسات تهویه، تجهیزات فیلتراسیون و هواساز، روانکاران صنعتی و معدنی، تجهیزات و ماشین آلات خردایش مواد معدنی، تجهیزات خطوط انتقال و توزین  و فرآوری، انجمن ها و تشکل ها،ماشین آلات راهسازی، ماشین آلات سنگین، ماشین آلات حفاری، واردات و ارائه خدمات پس از فروش و تامین قطعات ماشین آلات حضور دارند.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برگزاری این نمایشگاه با شماره تلفن های 7-88346455-021 تماس گرفته و یا به وب سایت www.rastak-expo.com  مراجعه نمایند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز