خبرگزاری کار ایران

افتتاح سومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی ایران سبز

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۶۸۰

سومین نمایشگاه تخصصی بین المللی ایران سبز امروز با مشارکت ده‌ها شرکت داخلی و خارجی و با حضور مقامات وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، معاون وزیر جهاد کشاورزی و سفیر هلند و همچنین روسای اتحادیه‌ها و انجمن‌های مرتبط در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا در این نمایشگاه 143 شرکت داخلی و خارجی؛ نوین ترین طرح‌ها، برنامه‌ها، خدمات و صنایع مرتبط با حوزه‌های باغبانی، صنعت گلخانه‌سازی، نهاده‌ها، ماشین آلات و تجهیزات، آبیاری، گل و گیاه و صنایع وابسته را به نمایش گذاشتند.

در سومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی ایران سبز و در کنار یکصد شرکت داخلی، 43 شرکت خارجی نیز از کشورهای آلمان، اسپانیا، ایتالیا، ژاپن، هلند، فرانسه، چین، آذربایجان، روسیه، هندوستان، امارات و ترکیه حضور دارند و ضمن ارائه جدیدترین تولیدات و خدمات خود، زمینه انتقال تکنولوژی‌های نوین حوزه‌های مختلف کشاورزی به داخل کشور را نیز فراهم می کنند.

این نمایشگاه با رویکرد تحقق اهداف وزارت جهاد کشاورزی جهت تولید پایدار، اقتصادی کردن تولید و سلامت محصولات با استفاده از راهبرد توسعه کشت گلخانه ای و مدیریت آب و آبیاری کشاورزی برگزار شده است.

طبق برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته با دفتر هماهنگی و راهبردی امور اقتصادی وزارت امور خارجه، قرار است در روزهای برگزاری نمایشگاه، چند هیات بازرگانی از کشورهای مختلف ضمن حضور در نمایشگاه، از مراکز مرتبط با گل و گیاه، باغبانی و صنایع وابسته برخی نقاط کشور هم بازدید کنند.

در سومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ایران سبز که در فضائی بالغ بر شش هزار متر مربع برگزار می شود؛ ادوات، ماشین آلات و ابزارآلات باغبانی، باغداری و فضای سبز، نهاده های کشاورزی، سیستم های آبیاری، وسایل، تجهیزات و ملزومات آبیاری بارانی، قطره ای و مه پاش، سیستم های کشت هیدروپونیک،انواع گلخانه های حرفه ای و خانگی، تجهیزات و تاسیسات گلخانه ای، لوازم و تجهیزات جابجایی، سورتینگ، بسته بندی و عرضه محصولات باغی و گلخانه ای، سیستم های سردخانه ای، ذخیره سازی و ماشین آلات فرآوری تولیدات باغی و گلخانه ای، فروشگاه های عرضه گل و گیاه،شرکت های بازرگانی وصادراتی محصولات باغی وگلخانه ای، دانشگاه ها و مراکز علمی و اتحادیه ها، انجمن ها، بانک ها، شرکت های بیمه و تعاونی ها حضور دارند.

سومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ایران سبز به مدت سه روز از ساعت 10 تا  18 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز