خبرگزاری کار ایران

مرتضی بانک خبر داد:

تکذیب تغییر در مدیریت منطقه آزاد چابهار

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۷۳۰

دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد گفت: تصمیمی بر تغییر مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گرفته نشده است.

به گزارش ایلنا، مرتضی بانک عصر امروز در این‌باره اظهار داشت: تاکنون تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده و شایعات فضای مجازی استانی و منطقه‌ای درباره تغییر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار صحت ندارد.

وی ادامه داد: چابهار از مناطق آزاد مهم کشور است که نقش تعیین کننده‌ای در مبادلات منطقه ای داشته و بر اساس تاکید رئیس‌جمهوری و نیز توافق نامه میان ایران، هندوستان و افغانستان روز به روز این نقش تعیین کننده تر خواهد شد پس بنابراین طرح چنین مسائلی تنها منطقه را از اجرای برنامه های خود عقب می اندازد.

وی با اشاره به توانمندی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار افزود: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار مدیری جوان و با ایده هایی جدید است و همه دستگاه ها و نهادهای منطقه و استانی تلاش کنند تا این منطقه در راستای اهداف بلند خود گام بردارد. منطقه آزاد و بندر چابهار هم اینک شرایط ویژه ای در کشور دارند.

دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت: با سرمایه گذاری های انجام شده در بخش های بندری، ریلی، هوایی، نفت، گاز و پتروشیمی ظرف چند سال آینده چابهار به یکی از مناطق توسعه یافته اقتصادی در کشور مبدل می شود پس طرح چنین شایعاتی تنها موجب دلسردی مسئولان و مدیران شده و آنان را از اهداف خود دور می سازد.

بانک تاکید کرد: به‌کارگیری مدیران جوان و بومی که انگیزه و تعصب زیادی برای فعالیت دارند همواره در دولت های یازدهم و دوازدهم در دستور کار قرار داشته و امروز این انگیزه و انرژی در فعالیت آنان بروز و ظهور پیدا کرده که امیدواریم با کمک مسئولان استانی، منطقه‌ای و حمایت مردم این مدیران بتوانند بیش از پیش به وظایف ذاتی خود عمل کنند.

وی ادامه داد: این مهم باید ارتباط میان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد، مردم بومی، مسئولان منطقه و استان را در راستای تحقق اهداف دولت، توسعه منطقه و رفع موانع و مشکلات بیش از پیش مستحکم سازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز