خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی به ایلنا خبر داد:

تمام بدهی پیمانکاران تا آذر ماه تسویه می‌شود/ شروع تهاتر بدهی پیمانکاران به بانک‌ها با مطالباتشان از دولت

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۱۰۳

معاون وزیر راه و شهرسازی از تسویه تمام بدهی‌های سازمان راهداری به پیمانکاران تا سه ماه سوم سال جاری خبر داد و گفت: تها‌تر بدهی پیمانکاران به بانک‌ها با مطالباتشان از سازمان راهداری از امسال شروع می‌شود.

عبدالهاشم حسن نیا، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره میزان بدهی به پیمانکاران و آخرین وضعیت پرداخت مطالبات بخش خصوصی اظهار داشت: میزان بدهی‌های سازمان به پیمانکارن بخش خصوصی در سال گذشته چیزی بیش از ۲ هزار میلیارد تومان بود که توانستیم بخشی از این رقم را با حمایت سازمان برنامه و بودجه و از طریق اوراق خزانه اسلامی پرداخت کنیم.

وی افزود: در حال حاضر میزان بدهی‌ها به چیزی حدود هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر تها‌تر مطالبات پیمانکاران با بدهی آن‌ها به بانک‌ها گفت: با این مصوبه می‌توان بخش عمده‌ای از بدهی به پیمانکاران را تسویه کرد.

حسن نیا از تسویه کامل بدهی به پیمانکاران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تا پاییز ۹۷ خبر داد و گفت: کلیه بدهی‌های این سازمان به پیمانکاران از طریق اوراق مشارکت، تها‌تر با بدهی‌های بانکی، اسناد خزانه اسلامی و بخشی به صورت نقدی تا سومین سه ماه سال جاری یعنی تا آذر ماه مستهلک می‌شود.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد: البته این تسویه شامل بدهی‌ها تا قبل از سال ۹۶ می‌شود و مطالبات پروژه‌های انجام شده تا قبل از سال ۹۶ در اولویت پرداخت هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: مطالبات پیمانکاران بر اساس تناسب بدهی سازمان پرداخت می‌شود و اولویت بندی بین آن‌ها وجود ندارد.

حسن نیا اظهار داشت: از سال جاری تها‌تر مطالبات پیمانکاران از سازمان راهداری با بدهی‌هایشان به بانک‌ها آغاز می‌شود و این تصمیم در تسویه بدهی‌های دولت به پیمانکاران می‌تواند بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز