خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل پالایشگاه فجر جم در گفت‌وگو با ایلنا:

تامین خوراک و بحران آب دو چالش اصلی پالایشگاه فجر جم / تحریم‌های جدید در روند تولید ما بی‌تاثیر است

کد خبر : ۶۱۶۰۰۳

مدیر عامل پالایشگاه فجر جم گفت: ما در زمینه تامین خوراک به خاطر افت مخازن و نبود فشار کافی در آنها و همچنین بحران آب دچار چالش هستیم.

عبدالصمد نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره محصولات تولیدی پالایشگاه فجر جم اظهار داشت: در حال حاضر علاوه بر تولید روزانه ۶۵ میلیون متر مکعب گاز، محصولات فرعی مثل میعانات گازی، بوتان، پروپان و ال. پی. جی نیز تولید می‌کنیم که به مصرف داخلی رسیده و ۲۰۰ تن ال. پی. جی تولیدی نیز به پاکستان صادر می‌شود و در هر تن ۵۰۰ دلار درآمدزایی داریم.

وی با اشاره به چالش‌های پیش روی پالایشگاه نیز گفت: ما در زمینه تامین خوراک به خاطر افت مخازن و نبود فشار کافی در آن‌ها و همچنین بحران آب دچار چالش هستیم که برای برای رفع بحران آب با سازمان آب در زمینه احداث سد و آب شیرین کن بندر سیراف کنار خلیج فارس مشارکت کرده‌ایم.

مدیر عامل پالایشگاه فجر جم درباره برنامه اورهال و تعمیرات پالایشگاه و تاثیر تحریم‌های احتمالی جدید بر تامین تجهیزات بیان کرد: تعمیرات ما عمده نیست و تجهیزات و تامین قطعات مورد نیاز از سوی تولیدکنندگان داخلی تامین می‌شود و تحریم‌ها اثرگذار نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز